بازی

محتویات فصل اول بازی MultiVersus مشخص شد

محتویات فصل اول بازی MultiVersus مشخص شد

شرکت برادران وارنر برخی از محتویات فصل اول بازی Multiversus از جمله اضافه شدن حالت Arcade را معرفی کرد.

محتویات فصل اول که در بخشی از رویداد EVO معرفی شد، دارای بخش مبارزات Ranked، حالت Arcade، اقلام تزئینی و شخصیت‌های جدید خواهد بود. حضور دو شخصیت ریک و مورتی تایید شد و طبق تصویر منتشر شده، لبران جیمز لباس رابین از شخصیت‌های دنیای بتمن را دریافت خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فن تئوری معروف درباره فیلم‌های هری‌ پاتربراساس ادعای کاربران شبکه اجتماعی ردیت
۱۰ فن تئوری معروف درباره فیلم‌های هری‌ پاتر

Warner Bros Games مدت‌ها پیش اعلام کرده بود که فصل اول در ۹ آگوست (۱۸ مرداد) آغاز می‌شود و در همان روز مورتی به عنوان هجدهمین شخصیت قابل بازی از راه خواهد رسید. همچنین ریک نیز در مقطعی در طول فصل اول به فهرست شخصیت‌ها اضافه خواهد شد.

با این حال، چهار روز پیش با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند که فصل اول به تاخیر افتاده و هنوز زمان انتشار آن را اعلام نکرده‌اند. ظاهرا این تاخیر هیچ تغییری در ترتیب انتشار این شخصیت‌ها ایجاد نمی‌کند، هرچند که به وضوح انتظار را برای طرفداران Rick & Morty طولانی‌تر می‌کند.

MultiVersus

استودیو همچنین قصد دارد که بتل پس پیش‌فصل‌ مولتی‌ورسس را تا تاریخ ۱۵ آگوست (۲۴ مرداد) تمدید کند. بتای MultiVersus با ۱۷ شخصیت و ۹ نقشه عرضه شد و به خوبی از آن استقبال شده است. این عنوان توانسته در همین مدت کوتاه به محبوب‌ترین بازی کمپانی برادران وارنر روی پی‌سی تبدیل شود و به رکورد بیش از ۱۵۰ هزار بازیکن همزمان رسید.

تونی هوین (Tony Huynh) کارگردان بازی، روز گذشته از طریق اکانت توییتر خود اعلام کرد که تاخیر در عرضه بازی هیچ ارتباطی به تغییر و تحولات در وارنر دیسکاوری ندارد.

مطلب پیشنهادی:کارتون‌های Looney Tunes هیچ‌گاه نمی‌میرندچگونه باگز بانی و دوستانش استانداردهای تلویزیون را برای همیشه تغییر دادند؟
کارتون‌های Looney Tunes هیچ‌گاه نمی‌میرند


میم ریویو #7 رفتیم سراغ فن آرت های شما

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا