عمومی

ال‌جی یکی از شاخص‌ترین مانیتورهای دنیا را عرضه کرد

ال‌جی یکی از شاخص‌ترین مانیتورهای دنیا را عرضه کرد

ال جی جدیدترین مانیتور گیمینگ سری UltraGear خود را در بازار چین به نام 45GS95QE با نمایشگر اولد خمیده‌ی ۴۴٫۵ اینچی و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز رونمایی کرد. این مانیتور به گونه‌ای طراحی شده است که تجربه‌ی بازی‌کردن همه‌جانبه و روان را برای گیمرها ارائه می‌دهد.

نمایشگر مانیتور جدید ال‌جی وضوح ۳٬۴۴۰ در ۱٬۴۴۰ پیکسل با انحنای ۸۰۰ رادیان و نسبت تصویر ۲۱:۹ دارد که در مقایسه با نمایشگرهای سنتی با نسبت تصویر ۱۶:۹ میدان دید وسیع‌تری را ارائه می‌دهد.

بخشی از آسمان‌خراش‌های شهر داخل مانیتور ال‌جی 45GS95QE
نرخ نوسازی مانیتور ال‌جی 45GS95QE خودروی بیرون‌زده از مانیتور

جدیدترین مانیتور ال جی حداکثر روشنایی ۱٬۳۰۰ نیت دارد و ۹۸٫۵ درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. افزون‌بر این، قابلیت OLED Care به کاهش سوختگی پیکسل‌ها کمک می‌کند.

زمان پاسخگویی مانیتور ۰٫۰۳ میلی‌ثانیه است که تاری تصاویر را به حداقل می‌رساند. این محصول با هر دو رابط دیسپلی پورت ۱٫۴ و HDMI 2.1 امکان اتصال به نمایشگرهای خارجی را فراهم می‌کند.

کاربری نشسته جلوی مانیتور ال‌جی 45GS95QE از نمای بالا

LG

مانیتور 45GS95QE مجهز به فناوری VESA ClearMR 13000 است که تارشدگی تصاویر حین حرکت در طول بازی را از بین می‌برد. فناوری ضدانعکاس AGLR بازتاب نور روی صفحه‌ی مانیتور را به حداقل می‌رساند.

مانیتور جدید ال‌جی از فناوری HDR TrueBlack400 پشتیبانی می‌کند و دارای چندین ویژگی بازی‌محور مانند تثبیت‌کننده‌ی رنگ مشکی، شمارنده‌ی FPS و همگام‌سازی پویا برای ارائه‌ی تجربه‌ی لذت‌بخش هنگام بازی‌کردن است.

پایه‌ی L-شکل مانیتور امکان تنظیم شیب، ارتفاع و چرخش را فراهم می‌کند. 45GS95QE از جک هدفون بهره می‌برد و به فناوری‌های NVIDIA G-SYNC و AMD FreeSync Pro مجهز است.

ال‌جی قیمت مانیتور جدیدش را ۱٬۳۸۰ دلار اعلام کرده؛ این محصول هم‌اکنون برای پیش‌خرید در چین دردسترس است.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا