بازی

مجموعه پیکسل ریمستر Final Fantasy معرفی شد

مجموعه پیکسل ریمستر Final Fantasy معرفی شد

پس از مدت‌ها انتظار، مجموعه پیکسل ریمستر Final Fantasy برای پلی استیشن ۴ و نینتندو سوییچ معرفی شد و در بهار سال ۲۰۲۳ به صورت جهانی منتشر می‌شود.

این مجموعه که هفته پیش به واسطه فهرست سازمان رده بندی سنی لو رفته بود، در جریان سالگرد ۳۵ سالگی فاینال فانتزی معرفی شد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Xenoblade Chronicles 3 از بهترین نقش آفرینی‌های سالهای اخیر!
بررسی بازی Xenoblade Chronicles 3 

مجموعه پیکسل ریمستر شامل بازی‌های فاینال فانتزی ۱ تا ۶ می‌شود که سال ۲۰۲۱ برای استیم و موبایل معرفی شده بود و آخرین نسخه آن، یعنی فاینال فانتزی ۶ در فوریه سال ۲۰۲۲ منتشر شد.

در این راستا، به مناسبت انتشار بازی‌های فوق برای PS4 و سوییچ، نسخه محدودی نیز معرفی شد که شامل صفحه موسیقی‌های ۶ بازی، کتاب ۱۲۸ صفحه‌ای از طراحی‌های این اثر، تعدادی مجسمه پیکسلی، دیسک یا کارتریج بازی (بسته به نسخه انتخابی) و بسته بندی ویژه می‌شود. قیمت این نسخه ۲۵۹.۹۹ دلار است و علاقه‌مندان می‌توانند آن را منحصراً از فروشگاه اسکوئر انیکس تهیه کنند. گفتنی است که درکنار این ۸ مجسمه موجود در نسخه فوق، موسیقی‌های موجود در آن نیز مجدداً تنظیم شدند.

براساس تاریخ عرضه موقت، بازی Final Fantasy Pixel Remaster برای انتشار روی سوییچ و پلی استیشن ۴ در تاریخ ۳۱ مه ۲۰۲۳ (۱۰ خرداد ۱۴۰۲) درنظر گرفته شده و نسخه عادی آن با قیمت ۷۴.۹۹ دلار یا ۷۴.۹۹ یورو قابل پیش خرید است. به نظر می‌رسد توزیع نسخه فیزیکی این مجموعه بسیار محدود باشد و همچنین در صورت تمایل می‌توان آثار موجود در آن را به صورت مجزا از فروشگاه‌های دیجیتالی خریداری کرد.


تحلیل مراسم گیم اواردز 2022 و انتخاب بهترین بازی های سال

تماشای ویدیو از یوتوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا