رمز ارز

متاورس در حال بازگشت به دوران سودهای ۱۰۰۰ درصدی

زمان مطالعه: دقیقه

بر اساس داده‌های منتشر شده از کوین مارکت کپ، رمزارز متاتول (MetaToll) از رقبای خود پیشی گرفته و با رشد بیش از 1000% خود، یکه‌تاز میدان شده و رتبه اول را در بین پرسودترین ارزهای دیجیتال تصاحب کرده است. در رقابت تنگاتنگ بین ارزها، Metaversepay با 984.35% و Bee Inu با 465.65% رشد در جایگاه دوم و سوم این لیست قرار گرفته‌اند و همچنان نام خود را در صدر لیست و سه ارز پرسود نگه داشته‌اند.
بازار ارزهای دیجیتال نیز همچنان نزولی و قرمز رنگ است. ارزهای دیجیتال برتر جهان از جمله بیت کوین با 0.72% ریزش در محدوده 19 هزار دلار و اتریوم نیز با 1.00% ریزش در محدوده هزار دلار معامله می‌شوند که فرصت مناسبی برای خریداران این ارزهای محبوب به شمار می‌رود.
از طرفی دیگر برخی از ارزهای دیجیتال با بازار نزولی همراه شده‌اند و در 24 ساعت گذشته ریزش‌های زیادی را تجربه کرده‌اند. ارز دیجیتال Morcilla War با 80% ریزش، در جایگاه و رتبه 3719 لیست کوین مارکت کپ قرار گرفته و به پیروی از او، ارز Zenfi Ai حدود 78% و ارز Betswap.gg حدود 74% ریزش را تجربه کرده‌اند و در جایگاه دوم و سوم پر ضررترین ارزهای دیجیتال در 24 ساعت اخیر قرار گرفته‌اند.

۲۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان

همین الان از صرافی پینگی ۲۰۰ میلیون واحد بیبی دوج هدیه بگیر!
دریافت جایزه

منبع کوین مارکت کپ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا