رمز ارز

بیت کوین، طلای جدید قاره سیاه

زمان مطالعه: دقیقه

جمهوری آفریقای مرکزی (CAR) پروژه جدید Sango خود را که از طریق آن، بیت کوین به‌عنوان پول قانونی در این کشور پذیرفته خواهد شد، راه‌اندازی کرده است. این دولت، هدف خود از این کار را جذب کسب‌وکارها، استعدادها و علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال و گسترش و تقویت چارچوب‌های قانونی نظارت بر فعالیت‌های رمزارزی در این کشور اعلام کرده است. همچنین، پلتفرم متاورس The Crypto Island و توکن Sango coin نیز در دست ساخت هستند.
رئیس‌جمهور آفریقای مرکزی، فاوستین آرچانگ توآدرا، در سخنان خود در مراسم راه‌اندازی این پروژه در روز سوم جولای گفت که وجود یک رمزارز مشترک و بازارهای سرمایه‌گذاری یکپارچه، اقتصاد این کشور را تقویت خواهند کرد. او تأکید کرد که با پروژه سانگو شهروندان این کشور از طریق گوشی‌های هوشمند خود به ارزهای دیجیتال، دسترسی خواهند داشت که سبب از بین رفتن بروکراسی و کاهش هزینه‌های فعالیت‌های مالی آنان خواهد شد. او گفته که ارزهای دیجیتال مانند طلای جدید برای قاره سیاه هستند و نزد او اقتصاد سنتی دیگر جایی ندارد.
بااین‌حال، بانک جهانی اعلام کرده است که از سانگو به دلیل عدم شفافیت مالی در برنامه‌هایش، پشتیبانی نمی‌کند. سانگو، توسط مجلس آفریقای مرکزی و رئیس‌جمهور این کشور اجرا شده و بر توکنیزه کردن منابع طبیعی فراوان این کشور تمرکز دارد. همچنین، هویت شهروندی و مالکیت دارایی‌های آنها نیز در این برنامه توکنیزه می‌شود.

۲۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان

همین الان از صرافی پینگی ۲۰۰ میلیون واحد بیبی دوج هدیه بگیر!
دریافت جایزه

منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا