بازی

مایکروسافت قصد دارد با توسعه اپ استور خود وارد بازار موبایل شود

مایکروسافت قصد دارد با توسعه اپ استور خود وارد بازار موبایل شود

مایکروسافت اعلام کرد که قصد دارد با کمک IP های اکتیویژن بلیزارد، فروشگاه موبایل خود را توسعه دهد تا از این طریق به‌طور رسمی وارد بازار موبایل شود.

طبق اطلاعاتی که بر اساس پرونده اخیر اداره رقابت و بازار بریتانیا (CMA) در رابطه با معامله ۷۰ میلیارد دلاری مایکروسافت با اکتیویژن فاش شده، این شرکت نرم‌افزاری قصد دارد با ساخت یک فروشگاه موبایل اختصاصی ایکس باکس وارد بازار موبایل شود. همچنین امیدوار است تا بتواند از شرکت‌های تازه خریداری شده خود (با فرض نهایی شدن این معامله) برای تقویت آن استفاده کند تا چیزی شبیه به استورهای گوگل پلی یا اپ استور باشد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Gunkنظافت‌کاری در محیطی بیگانه
بررسی بازی The Gunk

در این گزارش آمده است:

کسب‌وکار بازی مایکروسافت، ایکس باکس، در تلاش است تا انتخاب‌های خود را از دو طریق گسترش دهد. [ابتدا] از طریق Game Pass، سرویس اشتراکی که به گیمرها اجازه می‌دهد بهترین چیزهایی که برای ایکس باکس ارائه شده را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه تجربه کنند [و سپس] ارائه بازی‌های بیشتر برای پلتفرم‌های موبایل از طریق استورهای موبایل و فناوری ابری.

اپ استور ایکس باکس

در ادامه گزارش آمده است که ایکس باکس با تکیه بر جوامع گیمرهای اکتیویژن بلیزارد، قصد دارد تا گیمرها را به پلتفرم جدید Xbox Mobile خود جذب کند. همچنین به این موضوع اشاره شده که مایکروسافت در این زمینه رقبا بزرگی از جمله گوگل پلی و اپ استور را در پیش دارد که جذب کاربران آن‌ها بسیار دشوار خواهد بود و نیاز است تا تغییرات عمده‌ای در شیوه کسب‌و‌کار خود اعمال کند.

در ادامه این گزارش آمده است:

مایکروسافت امیدوار است تا با ارائه محتوای شناخته شده و محبوب، گیمرها تمایل بیشتری به امتحان چیزهای جدید داشته باشند.

این موضوع که مایکروسافت می‌خواهد از بازی‌های موبایل اکتیویژن بلیزارد در این زمینه استفاده کند، چندان تعجب‌آور نیست، به‌ویژه با توجه به اینکه اخیرا گفته شده بود که درآمد اکتیویژن از بازی‌های موبایلی با وجود عناوینی مانند Diablo Immortal و Call of Duty: Mobile بیشتر از پی‌سی و کنسول‌ها بوده است.

مطلب پیشنهادی:پلاتینیوم گیمز می‌خواهد با مایکروسافت بازی کنسل شده خود را احیا کنددرخواست از فیل اسپسنر برای احیای بازی
پلاتینیوم گیمز می‌خواهد با مایکروسافت بازی کنسل شده خود را احیا کند


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا