بازی

زمان برگزاری تست آلفای جدید بازی شوتر Hyenas مشخص شد

زمان برگزاری تست آلفای جدید بازی شوتر Hyenas مشخص شد

استودیوی Creative Assembly نقشه جدیدی از بازی شوتر علمی-تخیلی Hyenas را در کنار تاریخ برگزاری تست آلفای بخش چند نفره معرفی کرد. نقشه جدید «We Took Manhattan» که در یوتیوب قابل مشاهده است، به عنوان تجلیل و گرامیداشت شهر نیویورک ذکر شده است.

این بازی در طول تست آلفای بعدی که از ساعت ۲۰:۳۰ جمعه ۳۰ دی آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۲:۳۰ دوشنبه ۳ بهمن ادامه خواهد داشت، قابل بازی کردن خواهد بود. استودیو Creative Assembly گفت که نقشه جدید نسبت به نقشه آلفای قبلی یعنی «Greed is Good»، مبارزات فشرده‌تری را ارائه خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی:با ۱۵ فیلم حادثه‌ای برتر تاریخ آشنا شویدنمایش قتل عام سینمایی در بهترین حالت خود
با ۱۵ فیلم حادثه‌ای برتر تاریخ آشنا شوید

مجسمه آزادی که حکم مرکز اصلی نقشه را دارد، در منطقه مرکزی بزرگ و شلوغ آن واقع شده است. در اطراف لبه‌های نقشه چهار واحد بار وجود دارد که هر کدام نقطه عطف منحصر به فرد خود را دارند و کاورها و فرصت‌های جنگی متفاوتی را ارائه می‌دهند.

پس از دوره آلفای این هفته، تست‌های بیشترس از ۱۷ تا ۲۰ فوریه، ۱۰ تا ۱۳ مارس و ۳۱ مارس تا ۳ آوریل برگزار خواهند شد. بازیکنان رایانه‌های شخصی علاقه‌مند به شرکت می‌توانند در اینجا ثبت نام کنند.

پروژه شوتر Creative Assembly اول تیر ماه معرفی شد، زمانی که استودیوی متعلق به سگا آن را به عنوان «یک بازی سرقت چندنفره و چند تیمی» توصیف کرد. Hyenas از پنج تیم سه نفره تشکیل می‌شود که در سفینه‌های فضایی بسیار بزرگی با سوئیچ‌ها و ابزارهای امنیتی و ضدقهرمانان راه خود را ادامه می‌دهند.

Hyenas

همانطور که انتظار می‌رفت، این بازی مملو از ارجاعات فرهنگ عامه است، از جمله اشاراتی به فرنچایزهای کلاسیک سگا و همینطور بازی‌هایی مانند Fall Guys و League of Legends.

هرچند تاریخ انتشار بازی شوتر چندنفره Hyenas هنوز به طور دقیق اعلام نشده اما قرار است در سال ۲۰۲۳ برای کنسول‌های ایکس باکس وان و سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴ و ۵ و پی‌سی عرضه شود.

مطلب پیشنهادی:ترسناک‌ ترین فیلم‌ های تهاجم بیگانگان که باید تماشا کنیدوقتی داستان علمی‌تخیلی با وحشت ترکیب می‌شود
ترسناک‌ ترین فیلم‌ های تهاجم بیگانگان که باید تماشا کنید


چرا همه بازی‌ها فضایی شدند؟

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا