بازی

اظهار پشیمانی کارگردان Twilight: New Moon از عدم پذیرش تیلور سوئیفت به عنوان بازیگر مهمان

اظهار پشیمانی کارگردان Twilight: New Moon از عدم پذیرش تیلور سوئیفت به عنوان بازیگر مهمان

کریس وایتز؛ کارگردان فیلم Twilight: New Moon از اینکه تیلور سوئیفت را به عنوان بازیگر مهمان در این سری فیلم‌های محبوب خون‌آشامی، آن هم بعد از درخواست خود این هنرمند رد کرده، پشیمان است.

مطلب پیشنهادی:۵۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنندتزریق آدرنالین به مخاطب تشنه هیجان
۵۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنند

اشلی گرین؛ یکی از بازیگران مجموعه گرگ‌ومیش و ملانی هاو، از میزبانان پادکستی به نام The Twilight Effect هستند که در هر قسمت از آن در رابطه با فیلم، کتاب‌ها و به طور کلی این فرنچایز صحبت می‌کنند. آن‌ها در قسمت جدیدی از این پادکست کریس وایتز را دعوت کرده و با او در رابطه با مسائل مختلفی مصاحبه کرده‌اند.

وایتز می‌گوید تیلور سوئیفت طرفدار مجموعه کتاب‌ها و فیلم‌های این فرنچایز بوده است. همچنین او به هیچ عنوان نقش بزرگی را درخواست نکرده و در عوض می‌خواسته به عنوان فردی در کافه‌تریا یا نقش‌آفرینی کوتاهی را در حد همراهی با شخصیت‌ها سر میز شام یا ایفا کند.

Twilight

در بخشی از این پادکست وایتز می‌گوید:

سخت‌ترین بخش ماجرا برای من اون لحظه‌ای بود که تیلور سوئیفت برای حدود ۵ دقیقه وارد صحنه نمایش می‌شه و هیچ‌کس قرار نیست چیزی متوجه بشه.

من خودم رو مقصر می‌دونم چون می‌تونستم با اون در این مورد صحبت داشته باشم ولی فکر می‌کردم تیلور سوئیفت به خودش بگه: «این عوضی دیگه کیه؟»

وایتز در نهایت اظهار داشت او در آن زمان احساس می‌کرده این بهترین تصمیمی است که برای فیلم اتخاذ کرده. تیلور سوئیفت؛ خواننده و ترانه‌سرایی است که حال و با وجود ۹ آلبوم موسیقی در کارنامه‌اش به یکی از موفق‌ترین زنان این صنعت تبدیل شده و اخیرا نیز فیلم کوتاه All Too Well را کارگردانی کرده است.

این در حالی است که New Moon در سال ۲۰۰۹ و حدودا یک سال پس از انتشار دومین آلبوم موسیقی سوئیفت اکران شد؛ زمانی که او تازه به شهرت جهانی دست یافته بود. با این حال تیلور سوئیفت سال‌ها بعد در فیلم‌های مختلفی مثل The Giver و Cats به عنوان بازیگر نقش‌های متفاوتی را اجرا کرد و گویا در کنار مارگو رابی و کریستین بیل در فیلم جدید دیوید او. راسل حضور خواهد داشت.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم مجبوریم – زنان غریبیک روایت خاکستری از یک داستان دقیق و دغدغه‌مند
نقد فیلم مجبوریم – زنان غریب


مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا