عمومی

چطور عبارت‌های توهین‌آمیز را در تردز به‌طور خودکار فیلتر کنیم؟

چطور عبارت‌های توهین‌آمیز را در تردز به‌طور خودکار فیلتر کنیم؟

حضور در شبکه‌های اجتماعی ما را در مقابل سیلی از اطلاعات مختلف از منابع گوناگون قرار می‌دهد و امکان دارد در این میان گاهی با عبارت‌های توهین‌آمیز و موارد مشابه نیز مواجه شویم. اکنون شبکه‌ی اجتماعی تردز (Threads) قابلیتی برای فیلتر خودکار عبارت‌ها و حتی ایموجی‌های توهین‌آمیز ارائه کرده است که می‌توانید از آن استفاده کنید.

ویژگی کلمات پنهان در تردز، محتوا را بررسی و کلمات و عبارات توهین‌آمیز آن را به‌طور خودکار پنهان می‌کند. این قابلیت روی محتوای Following و For You، نتایج جست‌وجو، پروفایل‌ و ریپلای پست‌ها اعمال شده است.

اگر قابلیت فیلتر عبارت‌های توهین‌آمیز در تردز شما فعال نیست، نگران نباشید؛ زیرا به‌گفته‌ی متا این ویژگی به‌تدریج دردسترس همه‌ی کاربران قرار خواهد گرفت.

آموزش فعال‌سازی فیلتر عبارت‌های توهین‌آمیز در تردز

برای فعال‌سازی قابلیت فیلتر خودکار عبارت‌های توهین‌آمیز در تردز مراحل زیر را دنبال کنید:

۱. ابتدا اپلیکیشن تردز را به جدیدترین نسخه‌ی موجود به‌روزرسانی کنید.

۲. وارد صفحه‌ی پروفایل تردز خود شوید و در بالای سمت‌ راست روی آیکون منو که با نماد دوخط مشخص شده است، ضربه بزنید.

۳. اکنون وارد صفحه‌ی تنظیمات خواهید شد که باید در این بخش روی گزینه‌ی Privacy ضربه بزنید تا ابزارهای کنترل حریم خصوصی نمایش داده شوند.

صفحه پروفایل تردز
تنظیمات تردز

۴. در این مرحله روی گزینه‌ی Hidden Words ضربه بزنید.

۵. صفحه‌ی Hidden Words شامل دو بخش اصلی می‌شود. قسمتی که با عنوان Offensive words and phrases مشخص شده است، دو گزینه‌ی On و Off را در اختیار شما قرار می‌دهد که با تنظیم گزینه‌ی مذکور روی On، تردز به‌طور خودکار کلمات توهین‌آمیز را با توجه‌ به بانک داده‌ی خود شناسایی و در محتوا مخفی می‌کند. بخش دیگر این صفحه با عنوان Custom words and phrases به شما اجازه می‌دهد کلمات یا عبارت‌های مورد نظر خود را نیز به فیلتر تردز اضافه کنید. برای فعال‌کردن این ابزار باید گزینه‌ی On را انتخاب کنید.

صفحه Hidden words تردز
افزودن کلمات سفارشی برای فلیتر خودکار تردز

۶. برای افزودن کلمات یا عبارت‌های مورد نظر خود به فهرست فیلتر خودکار تردز، در پایین صفحه‌ی Hidden Words روی Manage custom words and phrases ضربه بزنید.

۷. در صفحه‌ی پیش‌ رو باید کلمه یا عبارت مورد نظر را تایپ کنید و روی Add ضربه بزنید. فهرست سفارشی کلمات و عبارات ممنوعه‌ی شما در زیر این بخش نمایش داده خواهد شد.

افزودن کلمات سفارشی برای فلیتر خودکار تردز
فهرست کلمات سفارشی برای فلیتر خودکار تردز

کار تمام است از این پس، هر محتوایی که حاوی عبارت‌ها یا کلمات سفارشی شما و همچنین عبارت‌های توهین‌آمیز شناسایی‌شده با الگوریتم‌های تردز باشد، به‌طور خودکار فیلتر و مخفی خواهند شد.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا