بازی

مایکروسافت ادعا می‌کند جلوی عرضه هیچ بازی را برای پلی استیشن ۵ نگرفته است

مایکروسافت ادعا می‌کند جلوی عرضه هیچ بازی را برای پلی استیشن ۵ نگرفته است

چند روز پیش هاروی اسمیت، کارگردان استودیو Arkane، اعلام کرد که مایکروسافت مانع عرضه بازی Redfall برای پلی استیشن ۵ شده، ولی این شرکت بسیار بزرگ این ادعا را رد می‌کند.

پیش از خرید بتسدا و زنیمکس، استودیو آرکین روی نسخه پلی استیشن ۵ بازی ردفال نیز کار می‌کرد. با این وجود پس از نهایی شدن این معامله ۷ میلیارد دلاری، به آرکین اعلام شد که توسعه نسخه پلی استیشن ۵ را متوقف کند. در عوض از استودیو خواسته شده که روی نسخه‌های پی‌سی، ایکس باکس و گیم‌پس متمرکز شود. 

مطلب پیشنهادی:داستان جذاب تولد پلی استیشن [تماشا کنید]داستانی جذاب که شاید در موردش ندانید
داستان جذاب تولد پلی استیشن [تماشا کنید]

فیل اسپنسر بارها اعلام کرده بود که هیچ عنوانی را از سایر پلتفرم‌ها دریغ نخواهند کرد ولی این کار از سوی مایکروسافت کاملا خلاف قول‌های او بود. اکنون این شرکت بیانیه‌ای در اختیار گیم‌اسپات قرار داده و ادعا می‌کند که نه تنها هیچ عنوانی را از رقیب خود دریغ نکرده، بلکه دث لوپ و Ghostwire: Tokyo را به صورت انحصاری ابتدا برای پلی استیشن ۵ منتشر کرده است.

بازی ردفال از مایکروسافت

این شرکت همچنین به ماینکرفت اشاره می‌کند که از سال ۲۰۱۴ جزئی از دارایی‌های آن‌ها محسوب می‌شود. پشتیبانی از این بازی و اسپین‌آف‌های مختلف آن از جمله Minecraft Dungeons روی کنسول‌های پلی استیشن در سال‌های گذشته بدون هیچ مشکلی ادامه داشته است. اما این بیانیه از سوی مایکروسافت چه اندازه شامل حقیقت می‌شود؟

سونی برای انتشار انحصاری دو بازی دث لوپ و Ghostwire: Tokyo (به مدت یک سال) با بتسدا قرارداد امضا کرده بود. بدون شک نادیده گرفتن این قرارداد می‌توانست عواقب قابل توجهی را برای مایکروسافت به همراه داشته باشد. همچنین طبق صحبت‌های هاروی اسمیت واضح است که این شرکت نسخه پلی استیشن ۵ بازی Redfall را کنسل کرده.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Tale of Bistunتراژدی عشق و زندگی
بررسی بازی The Tale of Bistun


بازی‌های مستقلی که باید در عید نوروز تجربه کنید

مایکروسافت ادعا می‌کند جلوی عرضه هیچ بازی را برای پلی استیشن ۵ نگرفته است - lastech
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا