بازی

مارگو رابی همچنان مصر است هارلی کویین و پویزن آیوی کنار هم قرار بگیرند

مارگو رابی همچنان مصر است هارلی کویین و پویزن آیوی کنار هم قرار بگیرند

اگرچه حضور مارگو رابی در فیلم بعدی دنیای دی‌سی هنوز اعلام نشده، اما این بازیگر ایده‌هایی برای آینده خودش و همچنین کاراکترهای دیگر در دی‌سی دارد. مارگو رابی اخیرا و در جریان تبلیغات برای فیلم جدیدش، Babylon در گفت و گو با ComicBook از تمایل خود برای پیوستن شخصیت Poison Ivy به دنیای سینمایی دی‌سی و حضور او در کنار هارلی کویین گفته است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ مورد از وحشتناک‌ترین کارهای بلک آدامسوابق شرورانه یک ویلن
۱۰ مورد از وحشتناک‌ترین کارهای بلک آدام

مارگو رابی در همین رابطه اعلام کرد:

من چند سال است که به این کار اصرار دارم و نمی‌توانم توضیح دهم که چقدر برای آن تلاش کردم. صادقانه بگویم، من همیشه شخصیت Poison Ivy را در کنار هارلی کویین تصور می‌کنم و البته هنوز به بازیگر آن فکر نکرده‌ام، اما در کل می‌تواند ایده بسیار جالبی است.

مارگو رابی قرار نیست نقش هارلی کویین را در حضور بعدی این شخصیت در پرده سینما بازی کند و به‌ جای او، لیدی گاگا برای ایفای این نقش انتخاب شده و قرار است در کنار واکین فینیکس در دنباله فیلم جوکر، شخصیت هارلی کویین را بازی کند. بد نیست بدانید که Joker 2 برای اکران در ۴ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۳ مهر ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.

مارگو رابی

در همین حال، فصل سوم سری انیمیشنی هارلی کویین از شبکه HBO Max همچنان رابطه صمیمی و پایدار میان هارلی کویین و آیوی (Poison Ivy) را به تصویر می‌کشد. این دو در فصل دوم به هم پیوستند و طبق صحبت‌های جاستین هالپرن و پاتریک شوماکر، شورانرهای این مجموعه، قرار نیست فعلا این زوج از یکدیگر جدا شوند.

درحالی که هنوز مشخص نیست مارگو رابی یک‌بار دیگر به نقش هارلی کویین برمی‌گردد یا خیر، اخیرا اخباری مبنی بر حضور رابی در فیلم دزدان دریایی کارائیب منتشر شده بود که گویا کنسل شده است.

مطلب پیشنهادی:معرفی بتمنی که می‌خندد – وقتی بتمن و جوکر با هم ترکیب می‌شوندبا مهارت‌های شوالیه تاریکی و جهان‌بینی شاهزاده دلقکی جنایت
معرفی بتمنی که می‌خندد – وقتی بتمن و جوکر با هم ترکیب می‌شوند


بازی‌هایی که سیاست رو به ما یاد دادن

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا