بازی

ماد جدید بازی Marvel’s Spider-Man شخصیت دردویل را اضافه کرد

ماد جدید بازی Marvel’s Spider-Man شخصیت دردویل را اضافه کرد

هنگامی که ریمستر بازی Marvel’s Spider-Man در اوایل ماه آگوست برای پی‌سی منتشر شد، جامعه مادسازان سریع دست به کار شدند و مادهایی برای تبدیل مرد عنکبوتی به دیگر شخصیت‌ها ساختند.

از کاراکتر خشن مارول، The Punisher گرفته تا شخصیت محبوب CJ از GTA: San Andreas، برای این بازی ساخته شدند و حتی یک ماد وجود دارد که به بازیکنان اجازه می‌دهد در نقش سنگ قبر عمو بن بازی کنند. اکنون یک ماد جدید به بازیکنان اجازه می‌دهد که مرد عنکبوتی را با یکی دیگر از شخصیت‌های محبوب مارول جایگزین کنند: Daredevil.

مطلب پیشنهادی:۱۱ موجود قدرتمند که ثور شکستشان داده استقدرت‌هایی که جلوی خدای رعد زانو زدند
۱۱ موجود قدرتمند که ثور شکستشان داده است

پورت پی‌سی بازی Marvel’s Spider-Man با همکاری سازنده اصلی، Insomniac Games و یک استودیوی دیگر متعلق به پلی استیشن به نام Nixxes Software ساخته شده است. نسخه‌های پی‌سی بازی‌ها معمولاً به دلیل قابلیت مادسازی و تبدیل آن به تجربه‌ای منحصربه‌فرد توسط بازیکنان، بسیار طرفدار دارند.

در حالی که اکثر مادها برای زیبایی هستند یا پیشرفت‌های جزئی در گیم‌پلی ارائه می‌دهند، برخی از آن‌ها می‌توانند تجربه بازی را به شدت تغییر دهند، مانند تغییر مبارزات اسکایریم به الدن رینگ. در حالی که ماد جدید اسپایدرمن به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در نقش دردویل بازی کنند، هیچ تغییر اساسی‌ای در گیم‌پلی اعمال نشده است.

این ماد که توسط کاربر TheRealiceMage در NexusMods ایجاد شده، این امکان را می‌دهد که تصور کنیم بازی در نقش Daredevil چگونه خواهد بود. به گفته سازنده ماد، این اولین مدل سفارشی است که در بازی قرار داده شده، در حالی که مدل‌های دیگر، مانند توانایی بازی کردن در نقش خالق مشهور کمیک بوک‌ها، استن لی، حکم اسکین‌هایی را داشتند که از قبل در بازی موجود بودند.

با وجود اینکه دردویل به طور رسمی در بازی حضور نداشت، اما یک کارت ویزیت کلکسیونی به نام مت مرداک در Marvel’s Spider-Man برای جمع‌آوری وجود داشت. دفتر وکالت مت مرداک را نیز می‌توانید در بخش Hell’s Kitchen نقشه بازی پیدا کنید.

این احتمال وجود دارد که دردویل به طور رسمی در Marvel’s Spider-Man 2 در کنار مایلز مورالز، ونوم و بسیاری از نام‌های بزرگ دیگر ظاهر شود. باید منتظر ماند و دید قسمت دوم چگونه خواهد بود. اما در حال حاضر طرفداران می‌توانند از مادهای خلاقانه و شخصیت‌های متنوع لذت ببرند.

مطلب پیشنهادی:۱۵ خدای برتر مارولچه کسانی برتر از ابرقهرمانان خداگونه هستند؟
۱۵ خدای برتر مارول


ولاگ گیمزکام #2 – مصاحبه با خالق یک بازی جذاب

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا