بازی

سفر تابستانی به کدام شهر‌های ایران ارزانتر است؟

سفر تابستانی به کدام شهر‌های ایران ارزانتر است؟

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

یکی از مهمترین موارد تاثیرگذار در تصمیم برای سفر، مخارج و هزینه‌ها است. اگرچه همیشه راه‌هایی برای سفر اقتصادی و کم هزینه وجود دارد، اما برخی از هزینه‌ ها مانند هزینه‌ های خرید بلیط رفت و برگشت، رزور هتل و هزینه وعده‌های غذایی اجتناب‌ناپذیر هستند. با این حال، همانطور که گفتیم، همیشه راهی برای سفر ارزان وجود دارد؛ پیشنهادهای جذابی که شما را برای سفر مجاب خواهد کرد. در این مطلب با ارزانترین شهر‌های ایران برای یک سفر تابستانی آشنا شوید.

سفر به کیش در تابستان ارزانتر از همیشه
جزیره کیش یکی از زیباترین جزیره‌ های ایران است که هر فردی دست کم باید یکبار آن را تجربه کند. سفر به این جزیره زیبا و تفریحی ایران، در بیشتر وقت‌های سال، با هزینه‌های بالایی همراه است. اما اگر در تابستان سفر کنید، با خرید بلیط چارتری کیش می‌توانید هزینه‌های سفر خود را تقریبا به نصف کاهش دهید.
هوای جزیره گرم و شرجی است، بنابراین سفر به کیش در تابستان برای همه افراد جذاب و یا قابل تحمل نیست. با کاهش ورود گردشگر به جزیره در فصل تابستان، طبعا هزینه ‌های رزرو هتل، بلیط هواپیما و حتی تفریحات کیش نیز کاهش پیدا می‌کند. پس اگر به دنبال یک سفر ارزان در تابستان هستید، جشنواره‌ها و تخفیف‌ های تابستانی کیش را از دست ندهید.

سفر به لرستان و تجربه یک طبیعت حیرت انگیز
اگر دمای هوا و هزینه پایین در کنار هم برای شما اهمیت دارد، سفر به لرستان را تجربه کنید. لرستان یکی از شهر‌های زیبا و کوهستانی ایران است که دمای نسبتا بهتری در فصل تابستان، نسبت به شهر‌های اطراف دارد. طبیعت زیبا و بکر لرستان، دره‌های زیبا و آبشار‌های بی‌نظیر شما را از سفر به لرستان منصرف نخواهد کرد.
لرستان شهری با قدمت ۴۰۰۰ ساله و با جاذبه های تاریخی و طبیعی بسیار است. با رفتن به این شهر، یک سفر به یادماندنی و مقرون به صرفه تجربه خواهید کرد، زیرا هزینه‌ های حمل نقل، وعده‌های غذایی و رزرو هتل در لرستان پایین است.

جاذبه های قشم را در تابستان از دست ندهید
اگرچه قشم در فصل تابستان هوایی گرم و شرجی دارد، اما هزینه‌ های ارزان و مقرون به صرفه، گردشگران زیادی را برای سفر وسوسه می‌کند. اگر شما نیز به دنبال یک سفر مقرون به صرفه در تابستان هستید، سفر به جزیره زیبای قشم و جزایر اطراف آن را از دست ندهید.

جالب است بدانید که به کمتر شدن تعداد گردشگر در فصل تابستان در جزیره قشم نسبت به دیگر ایام، به راحتی می‌توانید بلیط هواپیما تهران قشم ارزانتر خریداری کنید. با خرید بلیط ارزان قشم، می‌توانید هزینه‌‌های خود را کاهش داده و از سفر خود لذت ببرید. پیشنهاد می‌کنیم که در سفر به قشم، حتما به سواحل زیبا و بکر جزیره هنگام و دیگر جزایر نزدیک به آن نیز سری بزنید.

تهران از شهر‌های ارزان در سفرهای تابستانی
شاید فکر کنید که تهران به عنوان پایتخت، گران‌ترین شهر ایران است، اما واقعیت این نیست. تهران را می‌توان یکی از شهر‌های ارزان ایران به خصوص در ایام تعطیلات برشمرد. تقریبا در تمامی تعطیلات سال، به خصوص در ایام تعطیلات تابستانی، می‌توانید هتل‌ های تهران را ارزانتر از همیشه رزرو کنید.
در ایام تعطیل، هزینه‌های سفر به تهران کاهش داشته و زمان خوبی برای یک سفر ارزان و مقرون به صرفه است. پیشنهاد می‌کنیم برای خرید بلیط به مقصد تهران به وب سایت فلای تودی مراجعه کرده و بلیط سفر خود را ارزانتر از همه جا خرید کنید.
جاذبه‌ های تاریخی و طبیعی تهران متعدد هستند که می‌توانید در یک سفر چند روزه، از آن‌ها بازدید کنید. برای مثال کاخ گلستان، مجموعه کاخ‌های سعدآباد، دربند، فشم، توچال و دیدنی‌های بسیار دیگر، که نباید آنها را از دست بدهید.

ایلام از مقاصد خنک تابستانی

هوای کوهستانی و بسیار خنک شهر ایلام در تابستان، دلیلی کافی برای سفر است. اما اگر همچنان هزینه‌ها نیز برای شما اهمیت بالایی دارد، باز هم این شهر، مقصد مناسبی خواهد بود. جاذبه ‌های طبیعی و تاریخی ایلام متعدد هستند و با اختلاف یکی از ارزان ‌ترین شهر‌های ایران برای مسافرت به شمار می‌رود.
پیشنهاد می‌کنیم در سفر به ایلام، حتما از جاذبه‌های این شهر مانند موزه تاریخ طبیعی، شهر باستانی سیروان، تنگه بهرام چوبین، قلعه قیران و غار طلسم خان سر بزنید. با سفر به ایلام، یک خاطره فراموش نشدنی برای خود و عزیزانتان بسازید.

تجربه یک سفر ارزان به کردستان در تابستان
یکی دیگر از مقاصد تابستانی جذاب، استان کردستان است. این شهر آب و هوایی بسیار معتدل در فصل تابستان دارد و یک مقصد عالی برای فرار از گرمای شدید محسوب می‌شود. اگر در سفر به کردستان کردید، مطمئن باشید که جاذبه‌هایی همچون روستای اورامانات، دریاچه زریوار، زبان شیرین محلی مردمان، لباس‌های بسیار زیبا و رنگی محلی و طعم لذیذ غذا‌ها، شما را شگفت‌‌زده خواهد کرد.
کردستان چند شهر مرزی دارد، به همین دلیل هزینه پوشاک و موارد دیگر عموما در این استان پایین است. به نحوی که بسیاری از افراد برای خرید پوشاک و یا لوازم دیگر به این استان سفر می‌کنند. بنابراین خیال شما از بابت هزینه‌ها راحت است، چمدانتان را ببندید و از یک سفر تابستانی فوق‌العاده، لذت ببرید.

سفرهمیشه گران تمام نمی‌شود!
بعضی از افراد فکر می‌کنند، برای تجربه یک سفر لذت بخش، باید هزینه‌های زیادی صرف کرده و بودجه زیادی کنار بگذارند. قبل از هرچیزی باید اشاره کنیم که همه چیز به شما و اولویت های شما بستگی دارد. ایده‌آل‌های هر فردی برای سفر، با دیگری متفاوت است. اما خوشبختانه در ایران، مقاصد اقتصادی بسیاری وجود دارد که برای برنامه‌‌ریزی یک سفر چند روزه مناسب هستند.
فصل تابستان همیشه با خاطرات نوستالژی سفر‌های تابستانی همراه است. این خاطرات را زنده کرده و تجربه یک سفر به یادماندنی، ارزان و خنک داشته باشید. برای خرید بلیط ارزان و رزرو هتل با بهترین قیمت کافی است به سایت فلای تودی مراجعه کنید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا