بازی

تاریخ شروع فاز دسترسی اولیه Kerbal Space Program 2 اعلام شد

تاریخ شروع فاز دسترسی اولیه Kerbal Space Program 2 اعلام شد

Private Division و Intercept Games شب گذشته اعلام کردند که بازی Kerbal Space Program 2 به صورت دسترسی اولیه در ۲۴ فوریه ۲۰۲۳ (۵ اسفند) عرضه می‌شود.

این بازی برای رایانه‌های شخصی در استیم و اپیک گیمز منتشر خواهد شد. قسمت دوم شبیه‌ساز مورد انتظار در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۰ عرضه شود، سپس به اواخر سال ۲۰۲۱، بعد به سال ۲۰۲۲ و اکنون به سال ۲۰۲۳ منتقل شده است و در آینده برای کنسول‌ها نیز عرضه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشهعباراتی برای شروع جنگ
چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه

نستور گومز، تهیه‌کننده ارشد Kerbal Space Program 2، در رابطه با عرضه بازی گفت:

با انتشار [بازی] در فاز Early Access، وارد مرحله جدیدی می‌شویم که در آن بازیکنان می‌توانند سیستم‌های مورد انتظار، ویژگی‌ها، به‌روزرسانی‌ها و موارد دیگر را هنگام آنلاین شدن تجربه کنند.

ما به واکنش‌های طرفداران به تغییرات گوش فرا خواهیم داد و مشاهده خواهیم کرد. همچون بازی اصلی، این سفر به ما کمک می‌کند تا از یک ابزار بسیار قدرتمند [برای توسعه بازی] استفاده کنیم: جامعه پرشور بازیکنان ما.

پس از لانچ دسترسی اولیه Kerbal Space Program 2، این بازی در ماه‌های آینده ویژگی‌های مهمی را دریافت خواهد کرد که توسعه‌دهندگان امروز جزئیات آن را توضیح دادند.

فناوری نسل بعدی: بازیکنان قفل فناوری‌های آینده را باز می‌کنند و به آن‌ها این امکان را می‌دهد در مقیاس‌های بزرگ‌تر بسازند و از سوخت‌ها یا سیستم‌های پیشران جدید استفاده کنند. این قابلیت‌ها بازیکنان را قادر می‌سازد تا فراتر از محدودیت‌های سیستم اصلی Kerbolar وارد سیستم‌های ستاره‌ای ناشناخته شوند.

مستعمرات: یک ویژگی پیش‌بینی شده برای دنباله که درخواست‌های فراوان داشت. بازیکنان می‌توانند منابع ارزشمندی را پیدا کرده و استخراج کنند، سپس از آن مواد برای ساخت پایگاه‌های سفارشی بر روی اجرام آسمانی دور یا در اعماق فضا استفاده کنند. بازیکنان باید مدل‌های تولید نیرو، سکونت و مونتاژ وسایل نقلیه را به مستعمرات اضافه کنند و سپس می‌توانند از آن به عنوان یک مجموعه پرتاب کم جاذبه استفاده کنند تا از آنجا سفرهای جاه‌طلبانه‌تری را آغاز کنند!

Kerbal Space Program 2

مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید بهترین کنترلر بازی برای کامپیوتربهترین دسته‌های بازی که می‌توانید بخرید
راهنمای خرید بهترین کنترلر بازی برای کامپیوتر

سفرهای بین ستاره‌ای: KSP2 چالش ناوبری بین ستاره‌ای را به بازیکنان ارائه می‌دهد. آن‌ها باید در خلیج فضای بین ستاره‌ای در داخل سفینه‌های بزرگ با نیروی هم‌جوشی که قادر به رسیدن سرعت‌های باورنکردنی هستند، بگذرند. به محض ورود به منظومه‌های ستاره‌ای جدید، آن‌ها می‌توانند فرودگرها و سیاره‌نورد را برای کشف سیاراتی که منتظر پیدا شدن هستند، مستقر کنند.

چند نفره: بازیکنان می‌توانند هم با یکدیگر همکاری کنند و هم با دوستان خود رقابت کنند تا فضا را در کنار هم کشف کنند و به نقاط عطف تاریخی در مسابقه فضایی خود دست یابند. بخش چند نفره پتانسیل بی‌پایانی را برای ماجراجویی‌ها و برخوردهای غیرمنتظره باز می‌کند!

ماد: طرفداران Kerbal مشتاق به اشتراک گذاری تعداد زیادی از مادهای موجود برای بازی اصلی هستند و Intercept Games قصد دارد با انتشار پیشرفت‌های اضافی با هدف حمایت از جامعه مادسازی، دنباله را حتی بیشتر از قبل با ماد وقف دهد.

Kerbal Space Program 2

سال گذشته، Private Division ویدئویی از Kerbal Space Program 2 منتشر کرد که نشان می‌داد این بازی به گونه‌ای طراحی شده که نسبت به نسخه قبلی خود از بازیکنان جدید بیشتر استقبال می‌کند.

طبق گفته Intercept Games، یکی از اولویت‌های اصلی آن‌ها، ارتقای قابلیت دسترسی از جمله آموزش‌های جدید و بهبودهای مختلف UI/UX است تا بازیکنان تا حد امکان بتوانند از آن لذت ببرند.

مطلب پیشنهادی:مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!دوباره نوبت شرک و سی‌جی شده
مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا