بازی

فروش جهانی Bullet Train از مرز ۲۰۰ میلیون دلار گذشت

فروش جهانی Bullet Train از مرز ۲۰۰ میلیون دلار گذشت

شاید Bullet Train قدرت اولیه خود را از دست داده باشد، اما این امر مانع از ادامه حضور آن در فهرست‌های باکس آفیس نشده است. فروش این فیلم اکشن با بازی برد پیت و کارگردانی دیوید لیچ که گفته شده با بودجه ۹۰ میلیون دلاری ساخته شده، اکنون از مرز ۲۰۰ میلیون دلار در جهان عبور کرده است.

در آخر هفته این فیلم در آمریکا ۳.۲ میلیون دلار فروش کرد و مجموع فروش داخلی آن به کمی بیش از ۹۲ میلیون دلار رسید. Bullet Train در بازارهای خارج از کشور آمریکا بیش از ۱۰۹ میلیون دلار درآمد داشته و مجموع فروش خود را در سراسر جهان به ۲۰۲ میلیون دلار رسانده است.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های خون آشامی که باید تماشا کنیدبراساس نمرات راتن تومیتوز
بهترین فیلم های خون آشامی که باید تماشا کنید

این فیلم که در ماه آگوست اکران شد، بر اساس رمان Maria Beetle در سال ۲۰۱۰ نوشته نویسنده ژاپنی کوتارو ایساکا ساخته شده است و برد پیت در نقش قاتلی به نام «کفشدوزک» بازی می‌کند که در سریع‌ترین قطار جهان در ژاپن امروزی در برابر مرگبارترین دشمنان از سراسر دنیا قرار می‌گیرد. در این فیلم آرون تیلور جانسون، جویی کینگ، برایان تایری هنری، مایکل شنون و بد بانی نیز بازی‌می‌کنند.

دیوید لیچ در دوران کارگردانی نسبتاً کوتاه خود به یکی از پرطرفدارترین فیلم‌سازان اکشن تبدیل شده و سبک خاص خود را توسعه داده که مشخصه آن صحنه‌های اکشن‌ از پیش طراحی شده و برداشت‌‌های طولانی است.

او با اولین فیلم جان ویک که به همراه چاد استاهلسکی کارگردانی کرد، وارد صحنه شد. لیچ در ادامه کارگردانی فیلم‌های Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw و Deadpool 2 را بر عهده گرفت که به ترتیب ۷۶۰ و ۷۸۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشتند. نکته جالب اینجاست که او قبلاً به عنوان بدلکار پیت کار می‌کرد.

Bullet Train

در مورد پیت، Bullet Train جدیدترین فیلم بزرگ او پس از «روزی روزگاری در هالیوود» در سال ۲۰۱۹ است که با حضور لئوناردو دی کاپریو، مارگو رابی و کارگردانی کوئنتین تارانتینو، ۳۷۴ میلیون دلار فروش کرد.

در اوایل سال میلادی ۲۰۲۲، پیت حضور کوتاهی در The Lost City داشت که با فروش ۱۹۰ میلیون دلار در سراسر جهان به پایان رسید. در مقام مقایسه، «آقا و خانم اسمیت» محصول ۲۰۰۵ بیش از ۴۸۰ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی به دست آورد.

بیشترین فروش خارجی در بریتانیا بوده که بیش از ۱۰ میلیون دلار درآمد داشته است. Bullet Train در مکزیک بیش از ۹ میلیون دلار، در استرالیا بیش از ۷ میلیون دلار و در فرانسه نزدیک به ۶ میلیون دلار فروش داشته است.

پیت در ادامه در درام Babylon به کارگردانی دیمین شزل دیده خواهد شد و لیچ نیز برای کارگردانی The Fall Guy با بازی رایان گاسلینگ قرارداد امضا کرده است.

مطلب پیشنهادی:با بهترین فیلم های جیسون استاتهام آشنا شویدبرترین آثار کچل دوست‌داشتنی سینمای اکشن
با بهترین فیلم های جیسون استاتهام آشنا شوید


این بازی از اساطیر ایران ساخته شده

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا