رمز ارز

ماجرای استیکینگ ۱۵۰ هزار اتریوم توسط خالق ترون چیست؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

شور و هیجان پیرامون ارتقای آتی بلاکچین اتریوم، شانگهای، با استیکینگ بزرگی که توسط جاستین سان (Justin Sun)، بنیان‌گذار ترون، انجام شده، افزایش یافته است.
در تاریخ ۲۵ فوریه، پروتکل لیدو (Lido) شاهد بزرگترین ورودی روزانه خود برای استیکینگ بود که به ۱۵۰،۱۰۰ اتریوم استیک‌شده توسط سان نسبت داده می‌‌شود. لازم به ذکر است که پس از این ورودی قابل‌توجه، یک ویژگی امنیتی مهم به نام Staking Rate Limit در این پروتکل فعال شد که به گفته تیم لیدو، باعث می‌شود برخی از کاربران در دریافت توکن‌های stETH خود با تاخیر مواجه شوند.
در حالی که به نظر می‌رسد حد استیکینگ تمام شده و انجام تراکنش دشوارتر می‌شود، با نزدیک شدن به ارتقای شانگهای، حجم استیکینگ اتریوم همچنان افزایش می‌یابد. طبق گزارش‌ها، در پروتکل لیدو، تاکنون ۵٫۴ میلیون ETH توسط ۱۶۷،۶۸۷ استیک‌کننده استیک شده است.
با ارتقای شانگهای، این دارایی‌های استیک‌شده را می‌توان برداشت کرد که به طور بالقوه منجر به افزایش نقدینگی در بازار کریپتو می‌شود. به‌روزرسانی آتی اتریوم احتمالاً می‌تواند تأثیر واقعی ارتقای بزرگ ادغام (Merge) را نشان دهد که طی آن، الگوریتم اجماع اتریوم به اثبات سهام تغییر پیدا کرد.
در زمان نگارش این خبر، لیدو دائو در محدوده قیمتی ۳ دلار معامله می‌شود که علی‌رغم افت کلی بازار در روزهای اخیر، در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۱۰ درصد رشد دارد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا