عمومی

تلویزیون بسیار ارزان ۴۳ اینچ TCL رونمایی شد

تلویزیون بسیار ارزان ۴۳ اینچ TCL رونمایی شد

TCL از تلویزیون هوشمند جدید و ارزان‌قیمت ۴۳ اینچ سری FFALCON به نام Thunderbird Sparrow 5 SE 2024 برای بازار چین پرده‌برداری کرد. قیمت تلویزیون مذکور تنها ۸۸۹ یوان (۱۲۵ دلار) است.

تاندربرد اسپارو 5SE به نمایشگر LCD از نوع VA، وضوح ۱٬۹۲۰ در ۱٬۰۸۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز مجهز است. تلویزیون جدید تی‌سی‌ال از استاندارد HDR10 پشتیبانی می‌کند و تصاویر را با کنتراست و دقت رنگ بالا نمایش می‌دهد.

تلویزیون هوشمند TCL Thunderbird Sparrow 5 SE درحال نمایش یک پرنده

TCL

جدیدترین تلویزیون تی سی ال از پردازنده‌ی چهارهسته‌ای A53 با یک گیگابایت رم و هشت گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بهره می‌برد. این تلویزیون دارای قابلیت راه‌اندازی سریع است و تنها در دو ثانیه شروع به کار می‌کند.

تلویزیون جدید تی‌سی‌ال دارای ریموت‌کنترل است که شامل سه دکمه‌ی قابل تنظیم و دو دکمه‌ی میانبر اختصاصی برای دسترسی سریع به سرویس‌های استریم ویدیو می‌شود.

تلویزیون هوشمند TCL Thunderbird Sparrow 5 SE جلوی دستگاه ست‌تاپ‌باکس درحال نمایش پرنده
مردی درحال نواختن ویولن در تلویزیون هوشمند TCL Thunderbird Sparrow 5 SE

تاندربرد اسپارو 5SE از اسپیکرهایی پرقدرت بهره می‌برد که ادعا می‌شود کیفیت صدای مطلوبی ارائه می‌دهند. تلویزیون حاشیه‌های بسیار نازک فلزی دارد و نسبت‌ نمایشگر به بدنه‌ی آن زیاد است.

تلویزیون جدید تی‌سی‌ال سیستم‌عامل اندروید ۱۳ دارد و از وای‌فای ۲٫۴ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند. اندروید ۱۳ امکان تعامل همزمان با چند صفحه‌نمایش و دسترسی به تعداد زیادی از برنامه‌ها و محتواهای آنلاین را فراهم می‌کند.

تاندربرد اسپارو 5SE دارای تأییدیه‌ی TÜV Rheinland برای نور آبی کم و عملکرد ضدفلیکر است. این تلویزیون از دو درگاه HDMI 2.0، درگاه اترنت، درگاه USB-A 2.0 و درگاه ورودی AV بهره می‌برد.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا