بازی

لوگو طرح خانوادگی گیم پس ایکس باکس لو رفت

لوگو طرح خانوادگی گیم پس ایکس باکس لو رفت

به تازگی لوگویی از طرح «دوستان و خانواده» گیم پس ایکس باکس کشف شده که می‌تواند نشان‌دهنده معرفی قریب الوقوع آن توسط مایکروسافت باشد.

به گزارش VGC، یک کاربر توییتری به نام ALumia_Italia@ که اغلب در فایل‌های بک‌اند ایکس باکس سرک می‌کشد، موفق شده لوگو مذکور را پیدا کند. بد نیست بدانید اوایل ماه جاری میلادی مایکروسافت اعلام کرده بود قصد آزمایش یک طرح جدید برای ایکس باکس گیم پس آلتیمت را دارد و برخی کاربران در ایرلند و کلمبیا می‌توانند اشتراک خود را در اختیار چند کاربر دیگر قرار دهند.

مطلب پیشنهادی:چگونه بازی‌های اکس‌باکس ۳۶۰ را روی پی‌سی بازی کنیم؟دردسرهای مرور خاطرات!
چگونه بازی‌های اکس‌باکس ۳۶۰ را روی پی‌سی بازی کنیم؟

اکنون با فاش شدن لوگو، به‌نظر می‌رسد سرویس خانوادگی گیم پس تحت عنوان Xbox Game Pass Friends & Family شناخته خواهد شد. برنامه اینسایدر ایکس باکس در کلمبیا و ایرلند به کاربران اجازه می‌دهد «حداکثر ۴ نفر دیگر را به اشتراک خود اضافه کنند و هریک از این افراد می‌تواند به بازی‌ها، محتوا و… در اکانت گیم پس خودشان نیز دسترسی داشته باشند».

از سوی دیگر، رسانه‌ها و تحلیلگران احتمال می‌دهند قیمت اشتراک این طرح جدید از «ایکس باکس گیم پس آلتیمت» هم بیشتر باشد. باتوجه به اطلاعاتی که در برنامه اینسایدر ایرلند و کلمبیا درج شده، طرح خانوادگی گیم‌ پس احتمالا ماهانه ۲۵ دلار قیمت داشته باشد، در حالی که کاربران برای سرویس آلتیمت چیزی حدود ۱۵ دلار در ماه هزینه می‌کنند.

طی اخبار مرتبط، برخی منابع گفته‌اند سرویس خانواده Game Pass احتمالا جایی در فصل پاییز در اختیار عموم قرار بگیرد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Gunkنظافت‌کاری در محیطی بیگانه
بررسی بازی The Gunk


ولاگ گیمزکام #3 – با حال و هوای نمایشگاه بیشتر آشنا بشین

تماشای ولاگ گیمزکام 2022 از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا