رمز ارز

تأثیر منفی اتریوم جدید بر دیفای و استیبل‌کوین‌ها!

زمان مطالعه: دقیقه

بر اساس گزارش جدید DappRadar، به‌روزرسانی Merge اتریوم می‌تواند به طور قابل توجهی بر نحوه عملکرد پروتکل‌های DeFi در محبوب‌ترین زنجیره‌های مالی غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال تأثیر بگذارد.
در این گزارش آمده است که ارتقای فناوری مورد انتظار ممکن است زمان تراکنش‌ها را کاهش دهد یا با ایجاد اختلال در پروتکل‌های وام‌دهی DeFi، برای پلتفرم‌ها دردسر ایجاد کند. به نوبه خود، این می‌تواند ارزش استیبل کوین‌ها و استخرهای وام‌دهی DeFi را کاهش دهد.
اتریوم میزبان اکوسیستمی از پروژه‌های غیرمتمرکز مبادله توکن، وام‌دهی و فارمینگ است که روزانه میلیاردها دلار را پردازش می‌کنند. این پروتکل‌های DeFi برای عملکرد صحیح خدمات خود به مکانیسم اجماع اتریوم متکی هستند.
انتظار می‌رود انتقال اتریوم به مکانیزم اجماع اثبات سهام، سرعت انتشار توکن‌های جدید را کاهش دهد. با کند شدن صدور توکن، مکانیسم سوزاندن توکن بلاکچین به حذف اتر از گردش با همان سرعت قبل از Merge ادامه می‌دهد. با گذشت زمان، این موضوع می‌تواند عرضه کل بازار اتر را کاهش دهد.
در اوایل این هفته، بنیاد اتریوم یک جدول زمانی و چارچوب رسمی برای تکمیل Merge منتشر کرد. در 6 سپتامبر، به‌روزرسانی Bellatrix، که انتقال رسمی به مکانیزم اجماع اثبات سهام را آغاز می‌کند، در Beacon Chain فعال می‌شود.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا