بازی

فصل ۲۷ بازی Diablo 3 آغاز شد

فصل ۲۷ بازی Diablo 3 آغاز شد

دیابلو ۳ (Diablo 3) اولین بار در سال ۲۰۱۲ به بازار عرضه شد و هنوز پشتیبانی استودیو بلیزارد از این بازی به پایان نرسیده است.

فصل ۲۷ دیابلو ۳ به نام Light’s Calling اکنون روی همه پلتفرم‌ها در دسترس قرار دارد. این فصل آیتمی به نام Angelic Crucibles را معرفی می‌کند که با آن می‌توانید تمام وسایل لجندری خود را تقدیس کنید تا به یک آیتم سطح باستانی آپگرید شوند. البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که شما تنها از یک آیتم سطح باستانی می‌توانید استفاده کنید. 

البته آیتم‌های زیر سطح ۷۰ و وسایلی که خودتان کرفت کرده باشید، قابل تقدیس نیستند. دیگر هدف Blizzard با فصل ۲۷، بالانس کردن بازی Diablo 3 است و استودیو تغییرات زیادی در این زمینه اعمال کرده است. مد ماجراجویی (Adventure Mode) نیز روی همه پلتفرم‌ها باز شده و دیگر برای دسترسی به آن نیازی به اتمام کمپین داستانی ندارید. 

مطلب پیشنهادی:سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟آیا ایمورتال ادامه‌دهنده راه قسمت سوم است؟
سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟

فصل ۲۷ بازی Diablo 3

بلیزارد در حال حاضر روی نسخه چهارم این سری نیز کار می‌کند که دنباله مستقیم نسخه سوم محسوب می‌شود. گشت و گذار بخش مهمی از بازی محسوب می‌شود و پیدا کردن مناطق جدید و حل پازل‌های مختلف جوایزی مثل اسب دارند. اگر به تجربه این بازی علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله «هر آن‌چه که باید از Diablo 4 بدانید» را بخوانید

Diablo 4 تاریخ عرضه مشخصی ندارد و در سال ۲۰۲۳ برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد.


ولاگ گیمزکام #3 – با حال و هوای نمایشگاه بیشتر آشنا بشین

تماشای ولاگ گیمزکام 2022 از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا