بازی

لغو ساخت فیلم مرد پولادین ۲ توسط دی سی

لغو ساخت فیلم مرد پولادین ۲ توسط دی سی

بعد از اتفاقات بزرگی که هفته پیش در دی سی استودیوز رخ داد متوجه شدیم بسیاری از آثار مهمی که قرار بود دنباله‌ای بر عناوین بزرگ این کمپانی باشند حال دیگر کنسل شده‌اند.

یکی از همین پروژه‌ها، قرار بود باری دیگر هنری کویل را برای نقش سوپرمن/کلارک کنت برگرداند و دنباله‌ای بر فیلم مرد پولادین (محصول ۲۰۱۳ به کارگردانی زک اسنایدر) باشد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ دشمن برتر سوپرمندر برابر نماد قهرمانان کمیک بوکی
۱۰ دشمن برتر سوپرمن

گزارش‌ها حاکی از این مساله هستند که این دنباله لغو شده قرار بوده مستقیما پس از جریانات فیلم «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» روایت شده و جوری اتفاقات را رقم بزند که در نهایت به فیلم دیگری در حد و اندازه اونجرز، با حضور اعضای لیگ عدالت ختم شود.

با این حال به‌نظر می‌رسید که واکنش منتقدان و عملکرد پایین‌تر از انتظار Man of Steel در باکس آفیس منجر به خداحافظی کویل با این نقش (آن هم برای همیشه) شود. بر خلاف این باور اما همین اواخر بود که در صحنه پس از تیتراژ فیلم بلک آدام، با سوپرمن (با نقش آفرینی هنری کویل) مواجه شدیم و دریافتیم که این ۲ شخصیت قرار است در یکی از فیلم‌های آینده دی سی با هم جنگیده یا برای هدفی بزرگ‌تر متحد شوند. در ادامه هم اخباری مبنی بر ساخت دنباله‌ای برای فیلم Man of Steel منتشر شد.

طبق گفته‌های دواین جانسون، او بوده که برای حضور هنری کویل (سوپرمن) در بلک آدام پافشاری کرده و سپس خود کویل نیز به صورت رسمی و با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد که به این نقش باز خواهد گشت. بدین ترتیب همه چیز با گزارشی که رسانه ددلاین منتشر کرد تغییر کرد. در این گزارش ذکر شده بود که دنباله‌های مرد پولادین و واندر وومن دیگر قرار نیست ساخته شوند.

هنری کویل در نقش سوپرمن | فیلم Man of Steel (مرد پولادین) محصول سال ۲۰۱۳ میلادی

اکنون اما گزارش دیگری از هالیوود ریپورتر منتشر شده که به بیان جزئیات بیشتری در رابطه با لغو ساخت فیلم مرد پولادین ۲ پرداخته است. به گفته این منبع استیون نایت؛ خالق سریال تلویزیونی تحسین‌شده Peaky Blinders و همچنین فیلم‌های Spencer و Eastern Promises نویسنده این اثر بوده است. کمی بعدتر در این گزارش لحاظ شده که نایت پیشنهاداتی را از سوی وارنر بروز مبنی بر پیشرفت و تکامل دنیای دی سی دریافت کرده و قبل از اینکه شانس دوباره‌ای برای تغییر دادن دنیای سینمایی دی سی داشته باشد فورا از پروژه کنار گذاشته شده است.

  • نقد فیلم Black Adam – آزادی با یک ابرقهرمان

در ادامه هم هیچ نویسنده دیگری به این پروژه نپیوسته و دنیای فیلم‌های سینمایی دی سی با استخدام جیمز گان و پیتر سفرن به عنوان سران استودیو با تغییرات بسیار زیادی مواجه شد. نتیجه اینکه رؤسای جدید دی سی به این فیلم چراغ سبز ندادند و به احتمال زیاد حضور هنری کویل در فیلم The Flash که قرار است در تابستان ۱۴۰۲ اکران شود، آخرین نقش‌آفرینی‌اش در دنیای سینمایی دی سی خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:۵۰ شخصیت برتر دی‌سیاز قهرمانان تا ویلن‌ها
۵۰ شخصیت برتر دی‌سی


بهترین بازی های سال 2022 از نگاه lastech

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا