بازی

تبدیل پرفکت مانی به اتریوم

تبدیل پرفکت مانی به اتریوم

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

دراین مقاله به نحوه تبدیل پرفکت مانی به اتریوم خواهیم پرداخت پس تا انتها مطلب همراه ما باشید.

پرفکت مانی یک سستم پرداخت الکترونیکی است که خدمات بسیار مختلفی را ارائه میدهد.این شرکت در پاناما مشغول فعالیت است و ادعا دارد که راه بسیار راحت و با سرعت بالا برای انجام تراکنش های اینترنتی شماست.

و این مسئله حقیقیت است زیر کاربرانی که با پرفکت مانی کار کرده اند این موضوع را تایید میکنند.

رو در این مطلب قصد داریم نحوه تبدیل پرفکت مانی به اتریوم را در صرافی اکس نوین آموزش دهیم.

یکی از خدمات محبوب در بین کاربران هم اکنون تبدیل پرفکت مانی به اتریوم است که شما میتوانید از طریق صرافی اکس نوین به تبدیل دارایی خود بپردازید.

در ادامه، فهرست مطالب این مقاله به صورت تیتر وار با هم مرور می‌کنیم:

  • پرفکت مانی چیست
  • اتریوم چیست
  • ویژگی های ارز دیجیتال اتریوم
  • مزایای ارز دیجیتال اتریوم
  • معایب  ارز دیجیتال اتریوم
  • کیف پول های ارز دیجیتال اتریوم
  • آینده ارز اتریوم
  • چرا باید از صرافی اکس نوین  برای تبدیل پرفکت مانی به اتریوم استفاده کنیم؟
  • نحوه تبدیل پرفکت مانی به اتریوم در صرافی اکس نوین

پرفکت مانی چیست

پرفکت مانی یک سیستم پرداخت الکترونیکی میباشد که به کاربران این امکان را میدهد که تراکنش های مالی خودرا بسیار سریع و بدون خطری انجام دهند.در واقع پرفکت مانی یک پلتفرم بین المللی ست که با استفاده از خدمات آن میتوانید به راحتی و خیلی سریع پرداخت ها و تراکنش های اینترنتی خود را در سایت های خارجی موردنظر خود انجام دهید و به سراسردنیا ارز منتقل کنید.

استفاده از کیف پول پرفکت مانی فرصت بسیار عالی برای صاحب سازمان ها و شرکت هایی ست که بیشتر فعالیت ها و تراکنشهای خودرا اینترنتی انجام میدهند.

در حال حاضر پرفکت مانی دارای سایت،اپلیکیشن گوشی برای اندروید و ios است.همچنین شما به راحتی میتوانید پرفکت مانی را به ارزهای دیگرتبدیل نمایید.

پرفکت مانی یکی از محبوب ترین و معروف ترین شرکتی ست که خدمات بسیاری را در زمینه تراکنش های اینترنتی و آنلاین به کاربران ارائه میدهد و روش بسیار راحت با سرعت بالا برای خرید های آنلاین در سطح سراسر جهان میباشد.درواقع پرفکت مانی را میتوان همانند پی پال دانست و از آن به عنوان شبکه ای جهت پرداخت یاد نمود.

جالب است بدانید باوجود اینکه بسیاری از سیستم های پرداخت برای ایرانیان تحریم است این سیستم پرداختی برای ایرانیان قابل استفاده است و میتوانند در سراسر دنیا با استفاده از آن خرید کنند.

شما نیز میتوانید برای شارژ پرفکت مانی از پشتیبانان اکس نوین راهنمایی بگیرید.

اتریوم چیست

اتریوم یک شبکه بلاک چیم غیرمتمرکز است که از توکن اتر پشتیبانی میکند و به کاربران این امکان را می دهد تا تراکنش هایی را انجام دهند،سود دارایی های خود را از طریق استفاده و ذخیره توکن های غیرقابل تعویض NFT،تجارت های ارز دیجیتال،بازی کردن استفاده از رسانه های اجتماعی و موارد دیگر بدست آورند.

ویژگی های اتریوم

اتریوم دارای ویژگی هایی است که باعث محبوبیت آن در بین کسانی است که در بازار رمز ارزها مشغول فعالیت هستند.برای شناخت دقیقتر این ارز و نحوه فعالیت در آن ابتدا باید با ویژگی های آن آشنا شویم که ادامه به این مبحث میپردازیم:

  1. ارز اتریوم در بستر بلاک چین فعالیت میکند.
  2. اتریوم یک پلتفرم دیجیتالی است.
  3. واحد پولی آن اتر نام دارد که به آن اتریوم هم گفته میشود.
  4. سرعت تراکنش در اتریوم به اندازه 16 تراکنش اینترنتی در هرثانیه است.
  5. برای ذخیره اتریوم همانند سایز ارز های دیجیتال نیاز به کیف پول میباشد.
  6. اتریوم دارای امنیت بسیار میباشد.

مزایای اتریوم

  • سرعت بالا در انجام تراکنش ها
  • امنیت بسیار بالا و غیرقابل نفوذ
  • تیم توسعه دهنده قوی در ارز اتریوم
  • غیرمتمرکز بودن شبکه

معایب اتریوم

  • بالابودن کارمزد هر تراکنش در اتریوم
  • پیچیده بسیار زیاد شبکه
  • سخت و پیچیده بودن زبان برنامه نویسی برای افراد تازه کار

کیف پول های ارز دیجیتال اتریوم

  • Myethereumwallet: یکی از بهترین کیف پول هایی ست که امکان اتصال به کیف پول های سخت افزاری را نیز دارد. این کیف پول تحت وب است.
  • Metamask : این کیف پول دارای رابط کاربری راحت و ساده ای ست و آنلاین میباشد.
  • Trust wallet : یکی از معروف ترین کیف پول های ارز دیجیتال تراست ولت نام دارد.از بسیاری از ارزهای دیجیتال پشتیبانی میکند و رابط کاربری عالی ای دارد.

آینده ارز اتریوم

ارز اتریوم یکی از پرطرفدار ترین ارزهای دیجیتال میباشد که شبکه آن غیرمتمرکز است.تفاوت مهم اتریوم با سایر ارزها که آن را محبوب کرده این است که این ارز فقط برای تراکنش های مالی نیست و درحال حاضر بسیاری از موسسات بر روی پلتفرم اتریوم بازی های دیجیتالی و انواع هنرهای دیجیتالی را برنامه نویسی و راه اندازی کرده اند.

به همین علت محبوب بودن اتریوم باعث شده است که تحلیلگران پیش بینی کنند که در آینده نه چندان دور این ارز از بیت کوین نیز پیشی میگیرد.

قابل ذکر است که عوامل مختلفی ممکن است روی این پیش‌بینی تاثیر بگذارد و روند معکوس رخ دهد. با توجه به تمام این موارد، تحلیل‌گران به آینده‌ی این ارز محبوب و روند صعودی قیمت آن با توجه به نوسانات زیاد، بسیار خوش‌بین هستند.

چرا باید از صرافی اکس نوین  برای تبدیل پرفکت مانی به اتریوم استفاده کنیم؟

صرافی اکس نوین با استفاده از رابط کاربری ساده ای که دارد سعی دارد تمامی خدماتی که کاربران از جمله برنامه نویسان که در بازار ارزهای دیجیتال ارزهای های خود را نقد کرده و یا تبدیل میکنند ارائه دهد.

اکس نوین سعی دارد با ارائه بهترین قیمت و خدمات بتوانید دارایی های خود را نقد و یا تبدیل نمایید.

یکی از خدمات مورد نیاز کاربران که در اکس نوین ارائه می شود تبدیل دلار پرفکت مانی به ریال است تا بتوانید چشم انداز روشنی از روش های تایید شده و قابل اعتماد برای خرید ارزهای دیجیتال با پرفکت مانی داشته باشید.

نحوه تبدیل پرفکت مانی به اتریوم در صرافی اکس نوین

برای استفاده از خدمات سایت اکس نوین و مشاهده قیمت ها ابتدا باید در سایت ثبت نام و سپس مدارک مورد نیاز جهت احراز هویت را ارسال کنید.پس از اینکه حساب کاربری شما تایید شد جهت تبدیل پرفکت مانی به اتریوم طبق مراحل زیر عمل کنید:

  1. ورود به حساب کاربری و انتخاب پرفکت مانی

سپس شبکه را انتخاب کرده و مقدار فروش را وارد میکنید ودر پایان تایید فاکتور را زده

  • در مرحله بعد وارد درگاه پرفکت مانی شده و انتقال را انجام میدهید.

پس از اینکه انتقال موفق باشد مبلغ فروش به کیف پول ریالی شما واریز شده وطبق آموزش زیر ارز اتریوم را خریداری نمایید:

از قسمت پیشخوان ارز اتریوم را انتخاب کرده،آدرس کیف پول و شبکه مدنظر و تعداد را وارد میکنید و درآخر تایید خرید را زده و سفارش با موفقیت انجام میشود.

کلام آخر

دراین مقاله به بررسی اتریوم،پرفکت مانی ونحوه تبدیل پرفکت مانی به اتریوم و… پرداختیم.اگردراین زمینه سوالی داریدبا ما درمیان بگذارید.

به این نکته توجه داشته باشید که برای تبدیل پرفکت مانی به اتریوم حتما از طریق صرافی های معتبر اقدام کنید و بدون بررسی آن صرافی هیچ اقدامی نکنید.چراکه اگر از صرافی های معتبر استفاده نکنید این ریسک بوجود می آید که کل دارایی خود را از دست بدهید.

تیم اکس نوین جهت ارائه خدمات تبدیل پرفکت مانی به اتریوم با بیش از 5 سال سابقه در خدمت شماست.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا