عمومی

مالک نوکیا به‌خاطر گمراه‌ کردن مردم رسماً عذرخواهی کرد

مالک نوکیا به‌خاطر گمراه‌ کردن مردم رسماً عذرخواهی کرد

لارس سیلبرباور، سرپرست بازاریابی شرکت HMD Global، تأیید کرد که در رندر نهایی دستگاه، یک اشتباه به سوءتفاهم برخی مشتریان منجر شد. این موضوع اکنون در وب‌سایت رسمی HMD اصلاح شده است.

رندر گوشی اچ ام دی pulse نارنجی در کنار محصول واقعی در دست
به حاشیه‌ی پایین نمایشگر دقت کنید

IThome

HMD اخیراً سری اول گوشی‌‌های خود را رونمایی کرده است. این دستگاه‌ها با نام‌های HMD Pulse و HMD Pulse پلاس و HMD Pulse پرو شناخته می‌شوند و جزء گوشی‌های میان‌رده‌ای هستند که امکان تعمیر قطعاتی مانند باتری و صفحه‌نمایش را فراهم می‌کنند.

تصاویر رندر و دقیق گوشی HMD Pulse Pro مشکی
سمت راست رندر اصلاح‌شده، سمت چپ رندر قبلی

HMD

اولین خریداران گوشی HMD سری Pulse متوجه شدند حاشیه‌ی اطراف نمایشگر در محصولات واقعی نسبت‌ به تصاویر تبلیغاتی گوشی‌های Pulse و Pulse پلاس به‌طور قابل توجهی ضخیم‌تر است.

در پی شکایت تعدادی از مشتریان، HMD به‌طور رسمی عذرخواهی و تصاویر موجود در سایت را اصلاح کرد. سیلبرباور، بیانیه‌ای در ارتباط با این موضوع منتشر و اعلام کرده که شرکت قصد انتشار اطلاعات نادرست را نداشته است و اکنون تصاویر دقیق گوشی‌ها در سایت وجود دارند.

هر سه گوشی جدید HMD دارای پردازنده‌ی Unisoc T606، نمایشگر ۶٫۶۵ اینچی و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی هستند. تفاوت اصلی این گوشی‌ها در دوربینشان است.

قیمت گوشی جدید HMD Pulse با دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و سلفی ۸ مگاپیکسلی، ۱۳۹ یورو (۱۵۰ دلار)، HMD Pulse پلاس با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی ۱۶۰ یورو (۱۷۱ دلار) و قیمت گوشی اچ ام دی مدل Pulse Pro که از دوربین‌های اصلی و سلفی ۵۰ مگاپیکسلی و حسگر عمق‌سنج دو مگاپیکسل بهره می‌برد، ۱۸۰ یورو (۱۹۳ دلار) تعیین شده است.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا