بازی

قفل Denuvo از نسخه استیم Resident Evil Village حذف شد

قفل Denuvo از نسخه استیم Resident Evil Village حذف شد

کپکام فناوری ضدنفوذ Denuvo نسخه استیم بازی Resident Evil Village را حذف کرد.

همانطور که توسط نشریه Dark Side of Gaming اعلام شده، در آپدیت جدید بازی، قفل DRM حذف شده است. این گزارش همچنین توسط SteamDB نیز تایید شده که در توضیحات جدید خود برای تغییرات بازی نوشت: «حذف DRM شخص ثالث.»

بنابراین بازیکنانی که به دلیل گزارش‌های مربوط به مشکلات نسخه استیم، تاکنون به سراغ Resident Evil Village نرفته‌اند، می‌توانند از این خبر خوشحال شوند.

مطلب پیشنهادی:چطور از استیم به صورت آفلاین استفاده کنیم؟استیم و باز هم یک برگ برنده حسابی!
چطور از استیم به صورت آفلاین استفاده کنیم؟

هنگامی که بازی ابتدا در ماه مه سال ۲۰۲۱ منتشر شد، بازیکنان به این موضوع اشاره کرده بودند که نسخه PC در برخی مواقع مشکلات زیادی دارد و همچنین برخی افراد معتقد بودند که این مشکلات به قفل Denuvo مربوط می‌شود. زمانی که در جولای سال ۲۰۲۱ نسخه کرک شده بازی منتشر شد، این انتقادات اعتبار بیشتری پیدا کردند، زیرا نسخه کرک شده Resident Evil Village به‌طور قابل‌توجهی بسیار بهتر از نسخه رسمی اجرا می‌شد.

قفل Denuvo از نسخه استیم Resident Evil Village حذف شد - lastech

«ریچارد لدبیتر»، سردبیر بخش فناوری Digital Foundry نیز دو نسخه مختلف بازی را مقایسه کرد و به این نتیجه رسید که نسخه اصلی دارای کاهش نرخ فریم و افت فریم وحشتناکی است که در نسخه کرک شده بهبود پیدا کرده است. حالا که ظاهرا Denuvo به‌طور کامل از بازی حذف شده، باید دید که عملکرد آن نسبت به نسخه‌های قبلی بهتر است یا خیر.

با وجود این مشکلات، Resident Evil Village در زمان عرضه کاملا موفق بود و به گفته کپکام، این بازی موفق شد سریع‌تر از عناوین قبلی، روی تمام پلتفرم‌ها ۵ میلیون نسخه به فروش برساند.

مطلب پیشنهادی:بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته سوم فروردین ۱۴۰۲]همین حالا با قیمت کمتر یا کاملا رایگان بازی کنید
بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته سوم فروردین ۱۴۰۲]


بازی‌های بزرگی که باید در عید نوروز تجربه کنید

نام بازی سبک بقا بلیزارد احتمالا فاش شد - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا