بازی

قرار بود سه شخصیت اصلی مارول در فیلم Avengers: Endgame کشته شوند

قرار بود سه شخصیت اصلی مارول در فیلم Avengers: Endgame کشته شوند

برادران روسو که کارگردانی فیلم Avengers Endgame را برعهده داشتند، اخیرا فاش کرده‌اند که طبق پیشنهاد کوین فایگی قرار بود سه شخصیت اصلی و بزرگ مارول در این فیلم کشته شوند.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Spider-Man: No Way Home – حمله به قلب طرفداران مرد عنکبوتیاولین فیلم «واقعی» مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول
نقد فیلم Spider-Man: No Way Home – حمله به قلب طرفداران مرد عنکبوتی

آنتونی و جوزف روسو طی حضورشان در پادکست Happy Sad Confused به رویارویی نهایی Endgame با حضور تانوس و کسانی که در این نبرد جان خود را از دست دادند، پرداختند.

آن‌ها فاش کردند که پایان‌بندی می‌توانست به مرگ شخصیت‌های بیشتری منجر شود، زیرا رییس مارول، کوین فایگی، در ابتدا ایده حذف سه ابرقهرمان اصلی تیم Avengers را داشت. جو روسو در این باره گفت:

کوین در واقع در یک نقطه تمام ابرقهرمان‌های اصلی را از صحنه داستان حذف کرد. اما ما فکر کردیم که این تصمیم بیش از حد خشن و شدید است و مخاطب نمی‌تواند آن را پردازش کند. در واقع انتخاب یک یا دو شخصیت برای فداکاری در طول فیلم ممکن است لحظاتی را در طول فیلم به شما بدهد که در آن اکشن متوقف شود تا بتوانید لحظات عاطفی را هم در کنار آن داشته باشید و سپس به روایت ادامه دهید.

آنتونی روسو نیز گفت که آن‌ها در مورد سرنوشت شخصیت‌های اصلی در «روزهای اولیه» بحث کردند و این ایده فایگی هیچ‌گاه به هیچ فیلمنامه‌ای نرسید، اگرچه آن‌ها کاملا آگاه بودند که پس از Avengers: Infinity War، تماشاگران می‌دانستند هیچ شخصیتی از خطر در امان نیست و به همین دلیل باید تصمیمات دقیقی می گرفتند که کدام شخصیت ها را به خاطر روایت داستان قربانی کنند.

مارول

شرکت مارول در مراسم کامیک کان ۲۰۲۲ از فاز پنجم و ششم دنیای سینمایی مارول رونمایی کرد و اطلاعاتی هم از فاز هفتم مشخص شد. طی این رونمایی شاهد نسخه‌های جدیدی از فیلم محبوب «انتقام جویان» بودیم. عنوان اول، Avengers: The Kang Dynasty نام دارد که طبق اخبار جدید دستین دنیل کرتون، کارگردان فیلم شانگ‌چی قرار است ساخت آن را برعهده داشته باشد. فاز ۶ همچنین به طور رسمی دومین حماسه MCU را که اکنون به عنوان The Multiverse Saga شناخته می شود، پایان خواهد داد.

عنوان بعدی فیلم Avengers: Secret Wars است که هنوز کارگردان آن مشخص نشده و طبق اعلام کوین فایگی «آنتونی» و «جوزف وی. روسو» یا همان برادران روسو که کارگردانان دو فیلم قبلی اونجرز یعنی Avengers: Infinity War و Avengers: Endgame بوده‌اند، در ساخت فیلم‌های جدید هیچ نقشی نخواهند داشت.

لازم به ذکر است فیلم Avengers: The Kang Dynasty در تاریخ ۲ مه ۲۰۲۵ (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴) و Avengers: Secret Wars در ۷ نوامبر ۲۰۲۵ (۱۶ آبان ۱۴۰۴) اکران می‌شوند.

مطلب پیشنهادی:معرفی کارنیج – کابوس مشترک مرد عنکبوتی و ونومبگذار خون جاری شود
معرفی کارنیج – کابوس مشترک مرد عنکبوتی و ونوم


lastech سینما: نقد فیلم مرد خاکستری | تماشا کنید

تماشا کنید: با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا