بازی

ریمیک بازی Resident Evil 4 اسلحه‌های جدید خواهد داشت

ریمیک بازی Resident Evil 4 اسلحه‌های جدید خواهد داشت

چند شب پیش تریلر جدیدی از ریمیک بازی رزیدنت اویل ۴ (Resident Evil 4) منتشر شد که به نظر می‌رسد شامل اسلحه‌ جدیدی برای لیان بود. 

کم کم به تاریخ عرضه این بازی نزدیک می‌شویم و کپکام سعی دارد با ما را بیشتر با تغییرات این بازسازی آشنا کند. اکنون یکی از طرفداران متوجه شده که لیان در تریلر چند شب پیش بازی Resident Evil 4، یک اسلحه جدید در دست داشت. یکی از کاربران ساب ردیت رزیدنت اویل به نام ArkanineProject متوجه این موضوع شده است.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!بس کن نتفلیکس!
نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!

به نظر می‌رسد که استودیو توسعه دهنده یک MP5 (از کلاس ساب‌ ماشین گان) برای لیان طراحی کرده باشد. باید اشاره کنیم که MP5 پیش از این در بازی‌های Resident Evil 0، رزیدنت اویل ۵ و Resident Evil Revelations مورد استفاده قرار گرفته بود. در نسخه اصلی TMP تنها ساب ماشین گان بازی بود که بین طرفداران محبوبیت زیاد نیز داشت.

بازی Resident Evil 4

بازی رزیدنت اویل ۴ در سال ۲۰۰۵ به بازار عرضه شد و نه تنها از دید بسیاری بهترین نسخه از این سری محسوب می‌شود، بلکه یکی از بهترین بازی‌های تاریخ صنعت ویدئویی گیم است. اگر به تجربه این بازسازی علاقه‌ دارید، پیشنهاد می‌کنیم که مقاله «هر آن‌چه که باید از بازی Resident Evil 4 Remake بدانید» را مطالعه کنید.

بازسازی Resident Evil 4 در روز ۲۴ مارس ۲۰۲۳ مصادف با ۴ فروردین ۱۴۰۲ برای پی‌سی، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس و شاید ایکس باکس وان به بازار عرضه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنیداز هورایزن تا اسپایدرمن و رزیدنت ایول؛ گردهمایی شاهکارها!
۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنید


چرا بازی‌های بزرگ از ایندی‌ها شکست خوردند؟ 

تریلر جدیدی از بازی Resident Evil 4 منتشر شد - lastech
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا