رمز ارز

قانون سخت‌تر برای مجرمانی که از ارز دیجیتال استفاده کنند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

گزارشات منتشر شده حاکی از آن است که در استرالیا، قضات مجازات سخت‌تری را برای مجرمانی که از دارایی‌های رمزارزی در فعالیت‌های غیرقانونی خود استفاده کرده‌اند، صادر می‌کنند. به گزارش رمزارز نیوز، تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد که استفاده از ارزهای دیجیتال برای جرائم مالی و مبادلات غیرقانونی، همراه با مجازات‌های سخت‌تری نسبت به استفاده از ارزهای فیات خواهد بود و ا ین امر می‌تواند منجر به عواقب جدی‌تری برای مرتکبان این گونه جرایم شود.
این مطالعه نقش پررنگ ارزهای دیجیتال در دارک وب را مشخص کرد و ادعا کرد که رمزارزها یکی از اصلی‌ترین روش‌های پرداخت هستند که در این فضا پشتیبانی می‌شود.
در این بررسی به تجزیه و تحلیل 59 مورد از جرائمی که بین سال‌های 2013 تا 2022 از ارزهای دیجیتال استفاده کرده‌اند، پرداخته می‌شود. تقریباً 80 درصد از این موارد به قاچاق مواد مخدر مرتبط بودند، در حالی که اتهامات باقی‌مانده شامل پولشویی و سلاح گرم بود.
لیزان آدام، یکی از نویسندگان این مطالعه، گفت:

قضات دارایی‌های دیجیتال را به عنوان یک عامل پیچیده در جرایم می‌بینند و در نتیجه مجازات‌های سخت‌تری را برای متخلفان در نظر می گیرند.

او همچنین توضیح داد که ارزهای دیجیتال برای مجرمان به دلیل تسهیل نقل و انتقالات جهانی بدون سخت‌گیری‌های سیستم بانکی سنتی و عدم شناسایی جذاب هستند.
اخیراً یک مطالعه در Independent Reserve  نشان داد که بیش از 25٪ از استرالیایی‌ها تا پایان سال 2022 در بازار ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده‌اند.
آگاهی‌های مربوط به حوزه ارزهای دیجیتال در این کشور در سطح بالایی قرار داشت. 90.8 درصد از شرکت‌کنندگان از وجود بیت کوین به عنوان شناخته‌شده‌ترین ارز دیجیتال آگاه بودند. حدود 43 درصد از افراد اطلاعاتی درباره اتریوم داشتند، در حالی که معروف‌ترین دارایی‌های بعدی Dogecoin (DOGE)، Cardano (ADA)، ریپل (XRP)، سولانا (SOL) و تتر (USDT) بودند.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

منبع

کریپتو پو‌تیتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا