بازی

فیل اسپنسر: مایکروسافت در حال بررسی ایده خرید استودیو جدید است

فیل اسپنسر: مایکروسافت در حال بررسی ایده خرید استودیو جدید است

هنوز معامله اکتیویژن بلیزارد با مایکروسافت نهایی نشده و با این حال این شرکت در فکر خرید استودیو و کمپانی‌های دیگر است. 

فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس ایکس باکس، طی مصاحبه خود با CNBC درباره برنامه‌های شرکت برای خریدهای بعدی صحبت کرد. هنوز خرید اکتیویژن بلیزارد نهایی نشده و نهادهای نظارتی در حال بررسی آن هستند. این موضوع اما مانعی بر سر راه مایکروسافت برای معامله‌های دیگر نیست. اسپنسر در این زمینه اعلام کرد:

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی As Dusk Fallsزمانی که غروب فرا می‌رسد
بررسی بازی As Dusk Falls

این یک بازار رقابتی است، من فکر نمی‌کنم در مورد چیزی بتوانیم مکث کنیم. تنسنت امروزه بزرگ‌ترین شرکت بازی‌سازی روی کره زمین است و آن‌ها به سرمایه گذاری هنگفت روی بازی‌های و سازندگان آن‌ها ادامه می‌دهند. سونی تجارت بزرگ‌تری نسبت به ما در زمینه بازی‌ها دارد و آن‌ها همچنان به سرمایه‌گذاری خود ادامه می‌دهند.

مایکروسافت

مایکروسافت قصد دارد به رشد برند Xbox ادامه دهد و به همین خاطر فعالیت خود را حفظ می‌کند. البته این کار حتما به معنی خرید استودیو جدید نیست و آن‌ها قصد دارند روی تیم‌های داخلی خود بیشتر سرمایه‌گذاری کنند. یک روش دیگر هم ایجاد همکاری‌های جدید با استودیوهای ترد پارتی است، مشابه بازی جدید که کوجیما برای ایکس باکس می‌سازد. 

سازمان رقابت و بازار بریتانیا (CMA) تحقیقات ضد انحصار خود را این هفته گسترش خواهد داد، چون مایکروسافت هیچ راه حلی مناسبی درباره نگرانی‌های ضدرقابتی آن‌ها ارائه نکرده است. این نهادهای نظارتی آخرین مانعی هستند که پیش روی مایکروسافت برای خرید اکتیویژن بلیزارد قرار دارد و سخت‌گیری‌های آن‌ها در اروپا بیشتر از دیگر نقاط است.

مطلب پیشنهادی:ویجی‌لاگ پلاس: آینده ماینکرفت و تریلر گیم‌پلی GTAو پیروزی سونی پس از سال‌ها
ویجی‌لاگ پلاس: آینده ماینکرفت و تریلر گیم‌پلی GTA


چرا ماینکرفت موبایل بهتر از ورژن پی‌سی این بازی است؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا