بازی

فیل اسپنسر: سونی با کوچک کردن ایکس باکس به دنبال رشد پلی استیشن است

فیل اسپنسر: سونی با کوچک کردن ایکس باکس به دنبال رشد پلی استیشن است

فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس همزمان با بررسی خرید اکتیویژن بلیزارد توسط قانونگذاران سراسر جهان، حرف‌های قابل‌توجهی درباره رقیب آن، یعنی سونی زده است. او در پاکست Second Request گفت که سونی در تلاش است تا کسب‌و‌کار خود را با کوچک‌تر کردن ایکس باکس توسعه دهد.

اسپنسر در این برنامه گفت:

در واقع تنها یک مخالف اصلی برای این معامله وجود دارد و آن سونی است. سونی در تلاش است تا از سلطه خود در دنیای کنسول‌ها محافظت کند. راه رشد آن‌ها با کوچک‌تر کردن ایکس باکس است.

آن‌ها دیدگاه بسیار متفاوتی نسبت به ما درباره صنعت دارند. آن‌ها بازی‌های خود را در روز عرضه برای پی‌سی منتشر نمی‌کنند، آن‌ها بازی‌های خود را در هنگام عرضه روی سرویس‌های اشتراکی قرار نمی‌دهند. آن‌ها همچنین شروع به فکر کردن در مورد موبایل کرده‌اند.

اسپنسر در ادامه گفت که سونی برای مخالفت با معامله ایکس باکس و اکتیویژن، روی Call of Duty تمرکز کرده است. وی یک بار دیگر اشاره کرده که مایکروسافت بارها گفته است که در صورت انجام این خرید، بازی Call of Duty از پلی استیشن حذف نخواهد شد.

مطلب پیشنهادی:آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟دو راهی عقل و احساس!
آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟

Call of Duty

در واقع او توضیح داد که در روز اعلام شدن معامله اکتیویژن، همراه با «ساتیا نادلا»، مدیرعامل مایکروسافت با سونی تماس گرفته تا به آن‌ها اطمینان بدهند که در صورت پذیرفته شدن این معامله، بازی‌های Call of Duty همچنان روی پلی استیشن منتشر خواهند شد.

اما از آنجایی که سونی به دنبال حفظ موقعیت خود در دنیای کنسول‌ها است و درباره انجام نشدن این معامله بحث می‌کند، چیزی که آن‌ها روی آن تمرکز کرده‌اند، Call of Duty است.

مایکروسافت در گذشته نیز بارها اعلام کرده که قصد ندارد بازی‌های Call of Duty را از پلی استیشن خارج کند، اما «جیم رایان» رئیس پلی استیشن نسبت به این موضوع تردید داشته است. اخیرا نیز «برد اسمیت»، مدیرعامل مایکروسافت، شخصا وجود یک پیشنهاد ده ساله برای نگه داشتن Call of Duty‌ روی پلی استیشن را تایید کرد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Crossfire Xجنگ بر سر هیچ و پوچ
بررسی بازی Crossfire X


بازی‌هایی که سیاست رو به ما یاد دادن

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا