بازی

فیل اسپنسر دلیل اصلی خرید اکتیویژن بلیزارد را فاش کرد

فیل اسپنسر دلیل اصلی خرید اکتیویژن بلیزارد را فاش کرد

مایکروسافت سال پیش با خرید ۶۹ میلیارد دلاری اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard) سروصدای زیادی به پا کرد، اما دلیل اصلی آن‌ها برای این کار چه بود؟

فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس ایکس باکس، اعلام کرده که دلیل اصلی آن‌ها برای این خرید بازار موبایل و پی‌سی بود. مایکروسافت در واقع قصد داشت با این کار ظرفیت‌های خودش در پلتفرم‌هایی غیر از کنسول‌های خانگی به خصوص بازار موبایل را افزایش دهد. شما می‌توانید صحبت‌های فیل اسپنسر با بلومبرگ را در زیر بخوانید:

وقتی به این فکر می‌کردیم که امروزه چه کاری می‌توانیم انجام دهیم و به کجا باید برویم، به تلفن‌های هوشمند توجه کردیم که بزرگ‌ترین پلتفرم بازی روی کره زمین هستند. یک و نیم میلیارد نفر با تلفن همراه بازی می‌کنند. متاسفانه مایکروسافت در این پلتفرم به صورت بومی فعالیت نمی‌کند.

مطلب پیشنهادی:ریموت‌پلی چگونه لپ‌تاپ را به صفحه نمایش اکس‌باکس تبدیل می‌کند؟گویا قابلیت‌های اکس‌باکس تمامی ندارد!
ریموت‌پلی چگونه لپ‌تاپ را به صفحه نمایش اکس‌باکس تبدیل می‌کند؟

اکتیویژن بلیزارد

در زمینه توسعه بازی‌ها، ما بیشتر روی کنسول‌ها و پی‌سی تمرکز داشتیم و قابلیت خلاقانه زیادی برای ساخت عناوین موبایلی موفق نداریم. ما واقعا موضوع اکتیویژن بلیزارد را، حداقل در داخل، در مورد قابلیت‌های آن‌ها در زمینه بازی‌های موبایلی و پی‌سی آغاز کردیم. این دو چیزی بودند که واقعا علاقه ما را برانگیختند.

اکتیویژن بلیزارد اخیرا اعلام کرده است که به صورت ماهانه ۳۶۱ میلیون بازیکن فعال دارد که ۲۴۰ میلیون نفر از آن‌ها به تنهایی به Candy Crush تعلق دارند. در حال حاضر نهادها و سازمان‌های نظارتی در سراسر جهان در حال بررسی آن هستند. سازمان FTC در آمریکا و CMA در بریتانیا نیز به زودی نتیجه تحقیقات خود را اعلام خواهند کرد. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Aragami 2 – رقص با سایه‌های مرگاز دست باگ‌ها مخفی شو
بررسی بازی Aragami 2 – رقص با سایه‌های مرگ


ولاگ گیمزکام #1 – اطلاعات تازه از A Plague Tale: Requiem

تماشای ویدیو از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا