بازی

فیل اسپنسر: اکنون زمان مناسبی برای افزایش قیمت ایکس باکس نیست

فیل اسپنسر: اکنون زمان مناسبی برای افزایش قیمت ایکس باکس نیست

سونی چندی پیش قیمت پلی استیشن (PS5) را در بعضی از کشورهای افزایش داد، با این وجود مایکروسافت قصد ندارد این کار را با ایکس باکس سری ایکس/اس (Xbox) انجام دهد. 

فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس ایکس باکس، به تازگی با CNBC مصاحبه‌ای داشته و درباره قیمت ایکس باکس صحبت کرد. او اعلام کرد که مایکروسافت به این نتیجه رسیده که اکنون زمان مناسبی برای تغییر استراتژی آن‌ها در زمینه قیمت کنسول‌ها نیست. با این وجود این احتمال وجود دارد که در آینده دیدگاه مدیران شرکت تغییر کند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی As Dusk Fallsزمانی که غروب فرا می‌رسد
بررسی بازی As Dusk Falls

ما همیشه در حال ارزیابی کسب و کار خود برای آینده هستیم. من فکر نمی‌کنم هرگز بتوانیم بگوییم که کاری را انجام نخواهیم داد. وقتی امروز به کنسول‌های خود نگاه می‌کنیم که شما در مورد آن صحبت کردید (سری ایکس و سری اس)، فکر می‌کنیم ارزش آن‌ها فوق‌العاده مهم است.

ما جایگاه سری اس را در بازار دوست داریم که کنسول ارزان‌تر ما است. بیش از نیمی از بازیکنان جدیدی که داریم از طریق سری اس است.

نظر فیل اسپنسر درباره قیمت ایکس باکس

اسپنسر در ادامه گفت که در حال حاضر برنامه‌ای برای افزایش قیمت کنسول‌های Xbox ندارند. در حال حاضر تمام تمرکز این شرکت روی جذب کاربر بیشتر به خصوص برای سرویس گیم‌پس قرار دارد. اکنون که مردم و بازیکنان با چالش‌های مالی بیشتری روبه رو هستند، برای خرید مردد می‌شوند.

از این رو مایکروسافت قصد دارد با ثابت نگه داشتن قیمت ایکس باکس سری ایکس/اس، کاربران بیشتری به دست آورد. البته با توجه به تقاضای بالا برای کنسول‌های نسل نهمی سونی و مایکروسافت و همچنین کمبود آن‌ها در بازار، به نظر می‌رسد که این افزایش قیمت تاثیر چندانی روی فروش آن‌ها ندارد.

مایکروسافت تنها شرکتی نیست که در مقابل افزایش قیمت کنسول خود ایستادگی می‌کند و نینتندو نیز قصد ندارد چنین کاری انجام دهد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Forza Horizon 5جدال تایر با کاکتوس
بررسی بازی Forza Horizon 5


چرا ماینکرفت موبایل بهتر از ورژن پی‌سی این بازی است؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا