بازی

گارانتی تسک میران خوبه؟

گارانتی تسک میران خوبه؟

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

یکی از دلایل مهم به وجود آمدن گارانتی ها از همان ابتدا، حمایت از مشتهری بوده و هست. بدان معنا که در صورت بروز مشکل در دستگاه خریداری شده از گارانتی، با مراجعه به مرکز مربوطه، می توان یکسری ایراداتی که شامل تهدات گارانتی می باشد را برطرف کرد.حال معیار های سنجش یک گارانتی خوب و معتبر چیست؟

شرکت تسک میران از سال ۱۳۹۶، با هدف رضایت و آرامش بیشتر مشتریان شیائومی وهایسنس، نمایندگی معتبر خود را ایجاد کرد تا بتواند به سریع‌ترین شکل ممکن پاسخ‌گوی نیازها و مشکلات آنها باشد. اما برای کسب اطمینان کامل، باید فاکتورهایی را مد نظر گرفت که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد:

چرا گارانتی تسک میران معتبر است؟

۱. استعلام گارانتی و تضمین رجیستری دستگاه در سامانه همتا و سامانه جامع گارانتی

برای استعلام گارانتی و تضمین رجیستری محصولات، کافی‌ست کد IMEI را در دو سامانه همتا (hamta.ntsw.ir) و جامع گارانتی (irangs.ir) جستجو کنید. خواهید دید که توضیحات کامل در خصوص گارانتی و وضعیت دستگاه به شما نمایش داده خواهد شد. همچنین که شرکت تسک میران از امتیاز بالایی در سامانه جامع گارانتی برخوردار است.

۲. ارائه کارت یا برچسب گارانتی

هر شرکت، بر اساس شیوه کار خود می‌تواند یک کارت مخصوص به همراه جعبه ارسال کند، یا برچسبی را بر روی جعبه قرار دهد، که معمولاً شامل تاریخ آغاز و پایان گارانتی و شرایط، نام، شماره تماس و آدرس‌های نمایندگی خدمات هستند. این کارت علاوه بر اطلاعات گارانتی، در هنگام استفاده از گارانتی هم به کار می‌رود تا شرکت صحت درخواست شما را از طریق آن بررسی کند.

۳. ارائه خدمات در سراسر کشور

از ارزش‌های یک شرکت گارانتی، می‌تواند امکان دستیابی سریع و ساده به آن باشد. به همین منظور، شرکت‌هایی که نمایندگی‌های بیشتری در شهرها و استان‌های کشور داشته باشند، می‌توانند اعتبار بیشتری داشته باشند.

شرکت تسک میران نیز با داشتن ۲۷ نمایندگی در سرتاسر کشور، به مشتریان خود این اطمینان را داده است که بتوانند در هر نقطه از کشور به مشکلات خود رسیدگی کنند و پاسخ خوبی دریافت کنند. برای یافتن نزدیک‌ترین نمایندگی به خودتان می‌توانید در سایت تسک‌میران به بخش نمایندگان خدمات مراجعه کنید یا از طریق لینک زیر وارد صفحه نمایندگان رسمی گارانتی تسک میران شوید:

https://taskmiran.com/Support/Representatives

مواردی که اعتبار یک گارانتی را مورد بررسی قرار می دهد

۱. نماد اعتماد الکترونیک

این نماد نشان‌دهنده‌ی قابل اطمینان بودن فروشندگان و خدمات دهندگان اینترنتی در ایران است. با این‌که این نماد توسط نهاد مربوطه در دولت به سایت‌ها داده می‌شود، اما ارزش آن با توجه به نظرات کاربران و مشتریان کسب می‌شود. نماد اعتماد الکترونیک در پایین سایت گارانتی تسک میران قابل مشاهده است.

۲. جستجو در بازار و در میان فروشندگان

به طور کلی، یک شرکت گارانتی، محصولات خود را در تمام بازار و در بین فروشندگان نیز پخش خواهد کرد، تا بتواند آنها در دسترس بیشتر مشتریان خود قرار دهد. پس با پرسیدن از فروشندگان درباره یک شرکت گارانتی، می‌توانید ببینید که نظر آنها چیست. همچنین که با بررسی تعداد فروشندگانی که محصولات یک شرکت خاص را به فروش می‌رسانند، می‌توان پی به اعتبار گارانتی و اعتماد مردم به آن نیز برد.

۳. بررسی از طریق سامانه جامع گارانتی

با مراجعه به سایت سامانه جامع گارانتی (irangs.ir)، می‌توانید به بخش شرکت‌های گارانتی‌کننده بروید و نام تسک میران را در آنجا جستجو کنید. امتیاز بالای این شرکت، نشان دیگری از اعتبار و قابل‌اطمینان بودن این گارانتی خواهد بود.

شرایط گارانتی گوشی شیائومی

شرایط گارانتی تقریباً همیشه برای تمام گوشی‌ها یکسان است و تفاوت چندانی با هم ندارند. شرکت‌های گارانتی، برای ایجاد اعتدال بین مشتریان، سعی می‌کنند قوانین ثابت و یکسانی را برای تمام گوشی‌ها ایجاد کنند. به همین خاطر، بررسی قوانین اصلی گارانتی یک شرکت می‌تواند کافی باشد. برای اطلاعات بیشتر و یا کسب اطمینان، می‌توانید از طریق شماره (۴۲۴۶۷-۰۲۱) با خود شرکت تماس بگیرید.

۷ روز گارانتی اطمینان از خرید

از مهم‌ترین ویژگی‌های گارانتی تسک میران، امکان بازگشت کالا تا ۷ روز پس از دریافت محصول است. مشتریان می‌توانند در صورت تغییر نظر خود در رابطه با رنگ، ظرفیت و … محصول را به شرکت برگردانند و هزینه خود را پس بگیرند. البته توجه داشته باشید که برای این کار پلمپ بسته نباید باز شده باشد. هزینه‌ها پس از بررسی سلامت فیزیکی دستگاه توسط کارشناسان برای مشتری واریز خواهند شد.

پشتیبانی فوق‌العاده در صورت مواجهه با ایرادات ذاتی

تسک میران با کمک کارشناسان خبره در زمینه بررسی دستگاه‌ها، کالاهایی را که به علت وجود یا ایجاد مشکل ذاتی در آنها برایش ارسال شود، اشکال‌سنجی کرده و تعمیر می‌کند. همچنین در صورتی که یک دستگاه دو بار با یک ایراد یکسان به شرکت مراجعه داشته باشد، تعویض خواهد شد.

ایرادات ذاتی، مواردی هستند که به صورت ناخودآگاه و بدون دخالت عوامل خارجی (نفوذ مایعات، ضربه‌خوردگی، شکستگی، تعمیر توسط افراد غیرمجاز و…) رخ داده باشند.

مدت گارانتی متناسب

هر کالا متناسب با شرایط و کارایی خود، مدت مناسبی برای خود دارد. پس می‌توانید با خیال راحت در مدت گارانتی از دستگاه خود استفاده کنید و اطمینان داشته باشید که در صورت بروز مشکل، می‌توانید بر روی گارانتی تسک میران حساب کنید.

زمان گارانتی از لحظه اولین روشن شدن دستگاه محاسبه می‌شود. پس توجه کنید که حتماً گوشی را به صورت آکبند تحویل بگیرید.

پشتیبانی فوق العاده طولانی مدت ۵ ساله

تمامی محصولات دارای ۵ سال پشتیبانی و خدمات پس از فروش هستند. پس در صورتی که گارانتی محصول شما به پایان رسیده باشد، هنوز برای تعمیرات تخصصی و قابل اطمینان، می‌توانید به نزدیک‌ترین نمایندگی تسک میران به خودتان مراجعه کنید.

هیچ هزینه اضافی برای فعال‌سازی گارانتی و رجیستری پرداخت نکنید

همه دستگاه‌های تحت گارانتی شرکت، از راه‌های رسمی و کاملاً قانونی، و با پرداخت تمام هزینه‌های گمرکی وارد شده‌اند. پس هیچ هزینه اضافهای بر دوش مشتریان نخواهد بود.

ارائه اصل فاکتور و جعبه محصول دارای برچسب گارانتی

برای دریافت خدمات گارانتی باید اصل فاکتور معتبر و جعبه محصولی که برچسب گارانتی یا شماره سریال آن مخدوش نشده باشد نیز تحویل داده شود تا مطابقت شماره سریال با خود دستگاه بررسی شود. پس از این، محصول برای کارشناسان شرکت ارسال خواهد شد تا آنها کار را بر عهده بگیرند.

تمدید گارانتی و ارائه دستگاه موقت برای جبران زمان از دست رفته

در صورتی که دستگاهی با شرایط گارانتی معتبر، بیش از ۱۵ روز، و به هر دلیلی، در مرکز خدمات پس از فروش باقی بماند، شرکت موظف است تا دستگاه موقتی را به عنوان جایگزین به مشتری تحویل دهد و مدت گارانتی را نیز به اندازه زمان توقف دستگاه در تعمیرگاه افزایش دهد.

اطلاع رسانی رسمی در صورت بروز خرابی فراگیر

در صورتی که یک مشکل در دستگاه‌های بسیاری رخ داده باشد، شرکت به صورت رسمی درباره آن اطلاع‌رسانی خواهد کرد تا همه مشتریان برای رفع ایراد آن، اطلاعات کافی داشته باشند و یا به مرکز خدمات مراجعه کنند. در صورتی که دستگاه‌ها دچار ایرادات خاص و بزرگ شده باشند، شرکت فراخوان جمع‌آوری و تعویض آن را خواهد داد.

برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید به مرکز خدمات مشتریان سایت گارانتی تسک میران به نشانی زیر مراجعه کنید:

https://taskmiran.com/Support

نظر نهایی درباره گارانتی تسک میران چیست؟

با توجه به مطالب عنوان‌شده، می‌توان گارانتی تسک میران را یک گارانتی قدرتمند و حامی مشتریان خود به حساب آورد. توجه این شرکت به حقوق مشتریان، بسیار زیاد است و سعی دارد تا همواره همراه و دوست خوبی برای آنها باشد.

منبعنمایندگی رسمی شیائومی در ایران (taskmiran.com)

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا