بازی

فیلم The New Mutants بالاخره به دیزنی پلاس می‌آید

فیلم The New Mutants بالاخره به دیزنی پلاس می‌آید

فیلم The New Mutants (جهش‌یافته‌های جدید) پس از مدت‌ها انتظار و کش و قوس‌های فراوان سرانجام قرار است از دیزنی پلاس پخش شود. کار تولید این فیلم به کارگردانی جاش بون از سال ۲۰۱۷ آغاز شد و به این امید ادامه یافت که در سال ۲۰۱۸ اکران شود. اما به لطف تاخیرهای فراوان اکران این فیلم تا سال ۲۰۲۰ به طول انجامید.

در آن زمان دیزنی به تازگی استودیو فاکس قرن بیستم را خریداری کرده بود و به این ترتیب بسیاری از برندها و فیلم‌هایی که متعلق به این کمپانی بود به دیزنی واگذار شد. این فیلم هم که جزو فرانچایز مردان ایکس به شمار می‌رود در همان دوران آشفته قرار داشت و دیزنی تمام تلاش خود را کرد تا مانع موفقیت آن شود.

مطلب پیشنهادی:۲۰ فیلم برتر درباره سفر در زمان که باید ببینیدنگاهی به تار و پود سینمایی سفر در زمان
۲۰ فیلم برتر درباره سفر در زمان که باید ببینید

همزمان با گسترش شیوع ویروس کرونا در جهان این فیلم سرانجام در سال ۲۰۲۰ اکران شد و همانطور که انتظار می‌رفت نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و تنها ۴۹ میلیون دلار فروخت. این فیلم در زمان اکران امتیاز ضعیف ۳۴ درصد را از راتن تومیتوز دریافت کرد و مخاطبان نیز امتیاز ۵۶ درصد را به آن دادند و به این ترتیب این فیلم خیلی راحت کنار گذاشته شد و از دایره توجه طرفداران خارج گردید.

فیلم جهش‌یافته‌های جدید

اخبار جدید نشان می‌دهد که گویا دیزنی فرصت دوباره‌ای به فیلم جهش‌یافته‌های جدید داده‌ و مخاطبان این شانس را دارند تا بار دیگر بتوانند این فیلم را تماشا کنند. داستان فیلم درباره ۵ نوجوان جهش یافته است که در بیمارستانی تحت نظر یک خانم دکتر هستند که به آنها می‌گوید می‌خواهد مراقبشان باشد تا به خودشان یا دنیای اطرافشان آسیب نزنند.

در واقع بر اساس گفته‌های این دکتر، موجودات جهش یافته (که قدرت‌هایشان در سنین نوجوانی آشکار می‌شود) در سال‌های اولیه آشنایی با قدرت‌شان، امکان کنترل آن را ندارند و ممکن است به دیگران آسیب بزنند. آنیا تیلور-جوی، میسی ویلیامز، چارلی هیتون، بلو هانت، هنری زاگا و آلیس براگا از جمله بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

فیلم سینمایی The New Mutants قرار است در تاریخ ۴ اکتبر (۱۲ مهر ۱۴۰۱) به دیزنی پلاس بیاید.

مطلب پیشنهادی:۱۵ خدای برتر مارولچه کسانی برتر از ابرقهرمانان خداگونه هستند؟
۱۵ خدای برتر مارول


ویجی‌لاگ پلاسلو رفتن جی تی ای 6 و تریلر جدید گاد آو وار رگناروک

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا