بازی

سن جوئل در The Last of Us Part 1 مشخص شده است

سن جوئل در The Last of Us Part 1 مشخص شده است

The Last of Us Part 1 به لطف گرافیک بهتر خود و نمایش پاسپورت جوئل با وضوح بیشتر، برای اولین بار در این فرانچایز، سن قانونی این شخصیت را فاش کرد.

چند روز قبل، بالاخره The Last of Us Part 1 منتشر شد تا طرفداران این سری شانس تجربه دوباره این بازی با کیفیت و جزئیات بسیار بیشتر را داشته باشند. همانطور که در چند روز گذشته گفته شده بود، ظاهرا ناتی داگ به این بازی جزئیات کوچک زیادی اضافه کرده و طرفداران ریزبین در چند روز گذشته به آرامی در حال فاش کردن آن‌ها هستند.

مطلب پیشنهادی:تحلیل شخصیت نیتن دریک – سری بازی‌های Unchartedداستان یک دزد دوست‌داشتنی!
تحلیل شخصیت نیتن دریک – سری بازی‌های Uncharted

حالا یکی از کاربران ردیت متوجه شده که شناسه FEDRA جوئل که او در ابتدا بازی به یکی از نگهبانان نشان می‌دهد، اکنون با جزئیات بسیار بیشتری قابل مشاهده است و بازیکنان می‌توانند تاریخ تولد جوئل را متوجه شوند.

اگر زمانی که جوئل در حال تحویل پاسپورت خود است، از حالت عکاسی بازی استفاده کنید، می‌توانید برای دیدن تمام جزئیات روی محتویات آن زوم کنید. طبق اطلاعات موجود در آن، جوئل در تاریخ ۲۶ سپتامبر ۱۹۸۱ به دنیا آمده است و با توجه به اینکه اتفاقات The ‌Last of Us Part 1 در سال ۲۰۳۳ رخ می‌دهد، یعنی او ۵۲ سال سن دارد.

The Last Of Us Part 1

همچنین با توجه به اینکه اتفاقات The Last of Us Part 2 پنج سال پس از بازی اول و در سال ۲۰۳۸ رخ می‌دهد، او در بازی دوم ۵۷ سال سن دارد.

از دیگر جزئیاتی که ناتی داگ به این بازی اضافه کرده، می‌توان به ادای احترام به یکی از سازندگان آن اشاره کرد که در جریان ساخت The Last of Us Part 1 فوت کرد و پوستری از آن در طول بازی مشاهده خواهید کرد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ مورد از عجیب‌ترین حذفیات بازی‌های ویدیوییسطل زباله‌ای که هیچ‌گاه بازیافت نشد!
۱۰ مورد از عجیب‌ترین حذفیات بازی‌های ویدیویی


۱۰ نشونه‌ای که می‌تونن کلش آف کلنز رو نابود کنن

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا