بازی

فیلم جدید Silent Hill احتمالا در سال ۲۰۲۳ اکران می‌شود

فیلم جدید Silent Hill احتمالا در سال ۲۰۲۳ اکران می‌شود

فیلم جدیدی از فرانچایز محبوب و ترسناک سایلنت هیل (Silent Hill) در دست ساخت قرار دارد و ظاهرا قرار است در سال ۲۰۲۳ منتشر شود. Silent Hill یکی از بهترین سری‌بازی‌های ترسناک درکنار بازی رزیدنت اویل است که پیش از این هم اقتباس سینمایی آن را در هالیوود دیده‌ایم.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های زامبی غیر انگلیسی زبان – زامبی‌های خارجی!با بهترین زامبی‌ها تا پای مرگ بروید
بهترین فیلم‌های زامبی غیر انگلیسی زبان – زامبی‌های خارجی!

فیلم اول سایلنت هیل که در سال ۲۰۰۶ ساخته شد، با بودجه ۵۰ میلیون‌دلاری حدود ۱۰۰ میلیون دلار فروخت و بنابراین آن‌طور که انتظار می‌رفت به موفقیت نرسید. دنباله آن حدود شش سال بعد به اکران درآمد و از لحاظ فروش و نظر منتقدان اصلا خوب عمل نکرد و به نوعی آینده این فرانچایز در سینما را عملا از بین برد. سپس مدتی بعد، شاهد لغو بازی هیدئو کوجیما از سایلنت هیل بودیم تا این سری دوست‌داشتنی برای مدت‌ها در سکوت فرو برود.

با تمام این اوصاف، به نظر می‌رسد فیلم سومی در راه است. در سال ۲۰۲۰ کریستف گان، کارگردان فیلم اول Silent Hill، اعلام کرد که در حال نوشتن فیلمنامه‌ای برای یک عنوان جدید در مجموعه است. حال گان هنگام صحبت جدیدش با مجله فرانسوی Jeuxvideo اظهار داشت که فیلم جدیدش ممکن است در سال ۲۰۲۳ اکران شود. او حتی این مجموعه را با سریال The Twilight Zone مقایسه کرد که می‌تواند از آن برای ساخت این فیلم الهام بگیرد. وی در ادامه گفت:

فیلمنامه فیلم جدید سایلنت هیل کاملا مستقل از دو فیلم قبلی ساخته می‌شود و به فرانچایز آن ادای احترام خواهد کرد. بیشتر اوقات، این داستان‌ها مستقل هستند و کمی شبیه به سریال The Twilight Zone است، مکانی که هر چیزی می‌تواند اتفاق بیفتد. من روی فیلم جدیدی از سایلنت هیل کار کردم که احتمالا در سال آینده اکران شود و باید بگویم که این فیلم با عنوان ساخته شده در سال ۲۰۰۶ تفاوت دارد. این Silent Hill برای مخاطبان امروزی است که در عین حال به فرانچایز ادای احترام می‌‌کند.

در حال حاضر، هیچ صحبت رسمی در مورد بازیگران، داستان و زمان اکران فیلم وجود ندارد. این روزها تنور پروژه‌های سایلنت هیل داغ‌تر از همیشه است و اخیرا شایعات متعددی مبنی بر ساخت بازی‌های جدید مجموعه از جمله ریمیک قسمت دوم (توسط بلوبر تیم) به گوش می‌رسد.

مطلب پیشنهادی:بهترین آهنگ‌های استفاده شده در فیلم‌های ترسناکهارمونی وحشت
بهترین آهنگ‌های استفاده شده در فیلم‌های ترسناک


اپل داره کنسول بازی‌ می‌سازه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا