بازی

بازی Saints Row گلد شد

بازی Saints Row گلد شد

ریبوت سینتز رو (Saints Row) یکی از مورد انتظارترین بازی های تابستان امسال است که اکنون توسعه آن به پایان رسیده و گلد شده است. 

استودیو Volition با انتشار پستی در توییتر اعلام کرد که سینتز رو گلد شده و بازی هم‌اکنون برای پیش خرید در دسترس قرار دارد. همچنین باید اشاره کنیم که چندی پیش دمو کوچکی از بازی به نام Saints Row Boss Factory منتشر شد که اجازه می‌دهد شخصیت خود را پیش از شروع بازی شخصی‌سازی کنید. 

مطلب پیشنهادی:۳۵ فیلم معمایی که شم کارآگاهیتان را فعال می‌کنندبهترین اسرار قتل در تمام دوران
۳۵ فیلم معمایی که شم کارآگاهیتان را فعال می‌کنند

استودیو قول یک سیستم شخصی‌سازی بسیار عمیق را به طرفداران داده بود و دمو منتشر شده به خوبی این ویژگی را به ما نشان می‌دهد. همچنین برخی از رسانه‌ها به بازی دسترسی پیدا کرده‌‌اند و پیش‌نمایش‌های خود از آن را منتشر کرده‌اند. خبر خوب برای طرفداران سری این است که بازی جدید به نسخه‌های پیشین وفادار بوده و جایی برای نگرانی وجود ندارند.

بازی Saints Row

در این عنوان شما به گروهی خلافکار به اسم Saints پیوسته‌اید که قصد دارد در شهر سانتو ایلسو (Santo Ileso) پیشرفت کند. در این شهر گروه‌های دیگری با استایل و شخصیت‌ منحصر به فرد خود نیز وجود دارند و استودیو Volition نام‌های لاس پنتروس، The Idols و Marshall Defense Technologies را برای آن‌ها انتخاب کرده است. لازم به ذکر است که داستان این نسخه جدید ریبوت شده است و با بازی‌های قبلی ارتباطی ندارد.

ریبوت بازی Saints Row قرار است در تاریخ ۲۳ آگوست (۱ شهریور ۱۴۰۱) برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر شود.

مطلب پیشنهادی:با تمام ایستراگ‌های جوخه انتحاری آشنا شویداحتمالا خیلی از این موارد از دستتان در رفته باشد!
با تمام ایستراگ‌های جوخه انتحاری آشنا شوید


ویجی‌لاگ: وارزون 2 باید از کدوم اشتباهات وارزون درس بگیره؟

تماشای ویدیو از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا