بازی

فیلم‌های برادران وارنر دیگر پس از ۴۵ روز اکران به HBO Max نمی‌آیند

فیلم‌های برادران وارنر دیگر پس از ۴۵ روز اکران به HBO Max نمی‌آیند

اخبار مربوط به ادغام دو سرویس استریم HBO Max و Discovery+ روندهای استراتژیک مختلفی را در شرکت برادران وارنر دیسکاوری ایجاد کرده است. از لغو ساخت فیلم‌ها تا پلتفرم‌های تبلیغاتی مورد پشتیبانی.

به گفته Decider، این شرکت تغییرات بزرگی را در مورد اینکه چه فیلم‌هایی در چه زمانی اکران خواهند شد ایجاد خواهد کرد. پس از فراخوان عایدی سه ماهه دوم، دیوید زاسلاو، مدیرعامل برادران وارنر دیسکاوری، حرکت شرکت از دوران «پروژه پاپ کورن» به «مبنای مورد به مورد» برای تعیین اینکه چه فیلم‌هایی در دسترس مشترکین قرار خواهند گرفت، تایید کرد.

مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید میکروفن حرفه‌ای برای تولید محتوا و استریمبازار تولید محتوا، داغ‌تر از همیشه
راهنمای خرید میکروفن حرفه‌ای برای تولید محتوا و استریم

پروژه «پاپ کورن» اصطلاحی است که درمورد فعالیت جیسون کیلار، مدیر عامل سابق رسانه وارنر به کار می‌رود. پروژه‌ای که بر اساس آن، تمام فیلم‌های برادران وارنر در سال ۲۰۲۱ به‌ طور همزمان در سرویس استریم HBO Max منتشر شد و در سال ۲۰۲۲ نیز فیلم‌های جدید تنها با گذشت ۴۵ روز از اکران، به این سرویس راه پیدا می‌کردند.

به دنبال تاخیر عرضه این سرویس در سال ۲۰۲۰، روش‌های کیلار سودآور بودند و تعداد مشترکین جهانی این سرویس تا پایان سال ۲۰۲۱ به ۷۳.۸ میلیون نفر رسید. به این معنا که تنها در آن سال ۱۱ میلیون مشترک به سرویس پیوستند. در جلسه درآمد سه ماه دوم سال مالی ۲۰۲۲، برادران وارنر اعلام کرد که به ۹۲.۱ میلیون مشترک این سرویس افتخار می‌کند، بدون اینکه اطلاعاتی در مورد درآمد HBO Max از سال ۲۰۲۱ تاکنون ارائه بدهند. در این جلسه دیوید زاسلاو اظهار داشت:

نمی‌توانیم برای این ایده که فیلم‌های پرهزینه مستقیماً وارد سرویس استریم بشوند، دلیل اقتصادی مفید پیدا کنیم. ما در حال ایجاد تغییری استراتژیک هستیم. به عنوان بخشی از این تغییر، در مورد تعهد خود به اکران‌های سینمایی و بازه سینمایی صحبت می‌کنیم. به طور مثال تعدادی از فیلم‌ها با بازه‌های کوتاه‌تری اکران خواهند شد.

HBO Max

پس از همه‌گیری کرونا، سینما چرخش عظیمی را در رابطه با مصرف‌کنندگان و تعامل آن‌ها با اکران فیلم‌های سینمایی شاهد بود و صنعت برای بازگرداندن تماشاگران به سالن‌ها گام‌های زیادی برداشته است. در حالی که برخی از کارگردانان با استفاده از IMAX و نوستالژی سینمایی، عمداً تلاش می‌کنند تا فیلم‌هایشان اکران روی پرده داشته باشند، برخی دیگر همچون کریستوفر نولان به استودیو دیگری رفتند و خواهان یک بازه زمانی اکران ۱۰۰ روزه شدند.

در حالی که جذابیت اصلی HBO Max در نمایش سریع فیلم‌های پرفروش بزرگ و آثار اوریجینال HBO مانند An American Pickle بود، به نظر می‌رسد فعالیت سرویس در هر دو مورد کاهش خواهد یافت. به همین ترتیب آینده برندهایی مانند Studio Ghibli، TCM، Criterion و Crunchyroll نیز در حال حاضر مشخص نیست، زیرا مدیرعامل شرکت در سخنرانی خود از آن‌ها نامی نبرد.

مطلب پیشنهادی:کارتون‌های Looney Tunes هیچ‌گاه نمی‌میرندچگونه باگز بانی و دوستانش استانداردهای تلویزیون را برای همیشه تغییر دادند؟
کارتون‌های Looney Tunes هیچ‌گاه نمی‌میرند


lastech سینما: نقد فیلم مرد خاکستری | تماشا کنید

تماشا کنید: با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا