بازی

فورتنایت با یک رویداد زنده سال نو میلادی را جشن می‌گیرد [تماشا کنید]

فورتنایت با یک رویداد زنده سال نو میلادی را جشن می‌گیرد [تماشا کنید]

فورتنایت سال ۲۰۲۳ را با یک رویداد زنده جدید درون بازی برای بازیکنان جشن می‌گیرد. این رویداد کوچک از هم اکنون برای چند ساعت آینده به صورت زنده در بازی قابل تجربه است.

از آنجایی که برخی از نقاط جهان در حال ورود به سال جدید میلادی هستند، اپیک گیمز یک رویداد زنده جدید را در Fortnite آغاز کرده است. در این رویداد که هر ساعت تا زمانی که آخرین منطقه زمانی جهان وارد سال ۲۰۲۳ شود، برگزار می‌شود، یک توپ دیسکو عظیم از آسمان فرود می‌آید و به دنبال آن یک شمارش معکوس و مجموعه بزرگی از آتش‌بازی‌ها در اطراف نقشه رخ می‌دهد.

مطلب پیشنهادی:آیا ماینکرفت، فورتنایت و روبلاکس بخشی از متاورس هستند؟پاسخ به پرسشی اساسی
آیا ماینکرفت، فورتنایت و روبلاکس بخشی از متاورس هستند؟

هدف از این رویداد شمارش معکوس برای سال جدید برای هر منطقه زمانی در سراسر جهان است، به همین دلیل هر ساعت در بازی اتفاق می‌افتد. طرفداران سرسخت فورتنایت این رویداد را از سال‌های قبل به یاد خواهند آورد، زیرا اپیک گیمز اغلب شروع سال جدید را با رویدادهای مشابه درون بازی جشن می‌گیرد.

کلیپ زیر توسط یکی از کاربران توییتر با نام ShiinaBR از جشن سال نو میلادی فورتنایت به اشتراک گذاشته شده که می‌توانید آن را در آپارات lastech مشاهده کنید:

هرچند رویداد سال نو به اندازه سایر رویدادهای زنده Fortnite بزرگ نیست، هنوز چیزهای زیادی در سال جدید برای انتظار وجود دارد.

همچنین رویداد Fortnite Winterfest تا ۳ ژانویه (۱۳ دی) همچنان ادامه دارد که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا هر روز به مدت ۱۴ روز یک هدیه جدید در Winterfest Lodge بازی دریافت کنند.

مطلب پیشنهادی:راهنمای بازی Fortnite – معرفی انواع سلاح‌هاپنج یار قسم خورده من!
راهنمای بازی Fortnite – معرفی انواع سلاح‌ها


چرا فورتزا بهترین فرانچایز تاریخ ریسینگ است؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا