بازی

سه بازی معرفی نشده از Silent Hill در دست ساخت هستند

سه بازی معرفی نشده از Silent Hill در دست ساخت هستند

به گفته یکی از منابع داخلی، در حال حاضر سه بازی اعلام نشده از سایلنت هیل در حال توسعه هستند که البته شامل عنوان Silent Hill: The Short Message نمی‌شود که اخیرا اطلاعات جدیدی از آن به بیرون درز کرد.

پس از یک دهه بدون بازی جدید از سری سایلنت هیل، کونامی در ماه اکتبر در خبری غافلگیرکننده اعلام کرد که چندین پروژه از آن در دست ساخت دارد، از جمله ریمیک قسمت دوم، یک بازی جدید به نام Silent Hill f و چند عناوین مرموز دیگر مانند Silent Hill Townfall. به نظر می‌رسد که آن‌ها به دنبال احیای همه جانبه‌ی فرنچایز هستند، اما ظاهرا این همه ماجرا نیست.

افشاکننده برجسته سایلنت هیل، داسک گالم (که با نام AestheticGamer1 نیز شناخته می‌شود) به تازگی گزارش کرده علاوه بر تمام چیزهایی که کونامی تاکنون معرفی کرده، در حال حاضر سه بازی معرفی نشده از Silent Hill نیز در دست ساخت هستند. این عناوین شامل The Short Message نمی‌شود که چند ماه پیش فاش شده بود و دیروز برخی از جزئیات کلیدی آن توسط هیئت رتبه‌بندی تایوان لیک شد.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های زامبی آسیایی که باید تماشا کنیدفرصتی برای آشنایی با بهترین‌های این ژانر
بهترین فیلم‌های زامبی آسیایی که باید تماشا کنید

داسک در تاپیک ResetEra گفت:

حداقل سه پروژه سایلنت هیل وجود دارند که هنوز معرفی نشده‌اند، بدون احتساب The Short Message. بله، جدی می‌گویم. اما یکی از آن‌ها در مراحل ابتدایی توسعه است.

داسک گالم در مورد لیک‌های سایلنت هیل سابقه خوبی دارد و جزئیات زیادی را در مورد ریمیک قسمت دوم، Silent Hill f و پروژه ساکورا پس از معرفی آن‌ها گزارش کرده بود.

Silent Hill

اطلاعات جدید این فرد برخی از اطلاعات آگهی‌های شغلی پیشین را تقویت می‌کند که ماه گذشته توسط کونامی به اشتراک گذاشته شد و به صراحت بیان می‌کرد آن‌ها دنبال سازندگانی برای کار روی Silent Hill هستند.

داسک همان کسی بود که این آگهی‌های شغلی را در آن زمان به اشتراک گذاشت و گفت:

آن‌ها به طور خاص اشاره کردند که برای پروژه‌های سایلنت هیل استخدام می‌کنند و یکی از موقعیت‌های شغلی برای کارگردان بازی است که به صراحت بیان می‌کند موضوع از چه قرار است، اما آنقدرها هم تعجب آور نیست.

مطلب پیشنهادی:۶ داستان ترسناک دکتر استرنججادو و وحشت
۶ داستان ترسناک دکتر استرنج


چرا فورتزا بهترین فرانچایز تاریخ ریسینگ است؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا