رمز ارز

فناوری بلاکچین به کمک افراد گمشده می‌آید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس گزارش‌ها، شرکت فناوری چینی Tencent اخیرا یک حق اختراع برای پوستر افراد گمشده مبتنی بر بلاکچین، دریافت کرده است.
این حق ثبت اختراع شامل یک درخواست جمع‌آوری داده پس از اعلام یک کاربر مبنی بر مفقود شدن یک شخص است. سپس این پیشنهاد به‌صورت عمومی در بلاکچین برای تأیید منتشر می‌شود. هنگامی‌که توافق در مورد این درخواست حاصل شد، در دفتر کل عمومی ذخیره می‌شود و برای انتشار برای مخاطبان گسترده‌تر به گره‌ها ارسال می‌شود. Tencent در درخواست ثبت این اختراع گفت که این طرح به دنبال بهبود کارایی جستجوی افراد گمشده ابداع شده است.
شرکت Tencent یکی از اولین توسعه‌دهندگان فناوری بلاکچین در میان شرکت‌های بزرگ این حوزه بوده است. اگرچه تلاش‌های آن به دلیل مقررات سختگیرانه چین در مورد کریپتوها تا حدودی با موانعی مواجه شده است، با این حال، بلاکچین بدون کوین FISCO BCOS آن که به طور مشترک با غول مخابراتی چینی هوآوی در سال ۲۰۱۸ برای ساخت برنامه‌های غیرمتمرکز توسعه یافته بود، تا به امروز فعال است.
چین در حال حاضر، رویکردی متمرکز بر فناوری بلاکچین را در پیش گرفته و سیاست‌های آن، به طور قابل‌توجهی از ارز دیجیتال بانک مرکزی خود (e-CNY) در برابر توکن‌های دیجیتال تولیدشده توسط شرکت‌های خصوصی، حمایت می‌کند.
هفته گذشته، این کشور، اولین کارت تأمین اجتماعی خود را با قابلیت e-CNY عرضه کرد که امکان واریز وجه را به‌صورت مستقیم به حساب گیرنده به شکل یوان دیجیتال، فراهم می‌کند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا