رمز ارز

فعالیت‌های مشکوک نهنگ‌ها در آستانه راه‌اندازی شیباریوم!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با نزدیک شدن به عرضه شیباریوم در این هفته، برخی از نهنگ‌ها همچنان در حال خریداری و ذخیره توکن‌های شیبا اینو هستند.
ردیاب کیف پول WhaleStats گزارش داده که یکی از صاحبان کیف‌ پول‌های بزرگ اتریوم طی 24 ساعت گذشته اقدام به خرید حجم زیادی از توکن شیبا کرده است. اما با این وجود، قیمت توکن شیبا روز گذشته 10 درصد کاهش یافت و با اضافه کردن یک صفر دیگر به قیمت خود، به پایین‌ترین حد خود در ماه نوامبر رسیده است. البته در زمان نگارش این خبر، قیمت شیبا کمی بهبود یافته و توانسته دوباره به بالای 0.00001 دلار بازگردد.
طبق گزارش‌ها، نهنگی با نام مستعار BlueWhale0073 در مجموع 126,120,815,899 شیبا اینو خریداری کرده و 1,363,366 دلار برای این خرید پرداخت کرده است. با این حال، با توجه به اطلاعات درج‌شده در صفحه شخصی کیف پول WhaleStats، در زمان نگارش این خبر، این نهنگ دارایی شیبا اینوی خود را به فروش رسانده و شیبایی در اختیار ندارد.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

به طور کلی، 100 کیف پول بزرگ موجود در اتریوم 601,204,724 دلار در شیبا اینو سرمایه‌گذاری کرده‌اند که این مقدار اندکی کمتر از 12 درصد از مجموعه پرتفوی آنها را تشکیل می‌دهد.
کاهش شدید ارزش SHIB، همراه با کل بازار ارزهای دیجیتال، به دنبال افت شدید قیمت بیت کوین، رمزارز پرچمدار بازار صورت گرفت. بیت کوین تحت تأثیر عوامل متعددی از جمله مالیات پیشنهادی ایالات متحده بر برق ماینرها، ورشکستگی بانک سیلورگیت و غیره، روز گذشته به قیمت زیر 20000 دلار رسید.
در حال حاضر، جامعه شیبا اینو مشتاقانه منتظر انتشار نسخه بتای شیباریوم است که قول داده شده در این هفته اتفاق بیفتد. این اعلامیه از سوی توییتر رسمی شیبا منتشر شد. در این میان، توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو، Shytoshi Kusama به کاربران هشدار داده که به وب‌سایت‌هایی که ادعا می‌کنند نماینده شیباریوم هستند، مراجعه نکنند و از اتصال کیف پول‌های خود به آنها خودداری کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا