رمز ارز

اتریوم کالا شناخته می‌شود یا اوراق بهادار؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

حاکمیت اتریوم به عنوان یک اوراق بهادار ثبت‌نشده می‌تواند آن را مشمول مقررات مشابه اوراق بهادار سنتی کند و منجر به کاهش تقاضا برای این ارز دیجیتال شود.
پروژه‌های مرتبط مبتنی بر اتریوم، از جمله بسیاری از آلت‌کوین‌ها نیز ممکن است تحت تأثیر قرار گیرند. آلت کوین‌ها برای عملکرد به بلاکچین اتریوم متکی هستند و هر گونه تغییر نظارتی در اتریوم می‌تواند کل اکوسیستم را تحت تأثیر قرار دهد.
اگر اتریوم به عنوان یک اوراق بهادار طبقه‌بندی شود، مشمول الزامات نظارتی اضافی خواهد بود که مانع رشد پتانسیل آن می‌شود. از طرف دیگر، اگر اتریوم به عنوان یک کالا طبقه‌بندی شود، می‌تواند آزادی و انعطاف بیشتری از نظر توسعه و استفاده از آن داشته باشد. این می‌تواند منجر به نوآوری و رشد بیشتر در اکوسیستم اتریوم شود.
برای سرمایه‌گذاری، دانستن تفاوت بین اوراق بهادار و کالا مهم است. اوراق بهادار نشان‌دهنده منافع مالکیت در یک شرکت است؛ مانند سهام، اوراق قرضه و صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک. SEC قوانین و مقرراتی را تنظیم می‌کند که افشای اطلاعات مالی را مشخص و از سرمایه‌گذاران محافظت کند.
از طرف دیگر، کالاها، کالاهای فیزیکی یا مواد خامی هستند که در بورس معامله می‌شوند. به طلا، روغن و ذرت فکر کنید. آن‌ها معمولاً توسط SEC تنظیم نمی‌شوند و ارزش آن‌ها توسط عرضه و تقاضا در بازار تعیین می‌شود. کالاها اغلب برای پوشش در برابر تورم یا برای تنوع بخشیدن به پرتفوی سرمایه‌گذاری استفاده می‌شوند.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

منبع

بی‌این کریپتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا