رمز ارز

فعالیت‌‌های مشکوک نهنگ‌های کاردانو!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در حالی که ارز دیجیتال کاردانو برای صعود به سطوح بالاتر از مقاومت قیمتی 0.4 دلار تلاش می‌کند، نهنگ‌های صنعت رمزارزها در حال انباشت ADA هستند.
به گزارش رمزارز نیوز و بر اساس داده‌های درون‌ زنجیره‌ای که توسط تحلیلگر و معامله‌گر رمزارزها، علی مارتینز، به اشتراک گذاشته شده، در دو هفته گذشته، گروهی از هولدرهای بزرگ توکن کاردانو که بین 100 میلیون تا 1 میلیارد از این توکن را در اختیار دارند، موفق به خریداری و انباشت 560 میلیون ADA به ارزش حدود 218.4 میلیون دلار شده‌اند.
داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت کاردانو از ابتدای سال بهبود یافته و رشد خود را به 56 درصد رسانده است. این توکن علی‌رغم افت شدید در هفته دوم مارس، تنها در ماه گذشته نزدیک به 26 درصد افزایش قیمت داشته است.
به نظر می‌رسد که راه‌اندازی استیبل‌کوین بومی بلاکچین کاردانو، Djed، نقش مهمی در بهبود احساسات سرمایه‌گذاران نسبت به این شبکه و رمزارز آن داشته است. پس از راه‌اندازی این استیبل‌کوین، حجم تراکنش‌های نهنگ‌های کاردانو شاهد افزایش ناگهانی بود که برخلاف فعالیت‌های ناگهانی معمولی که پس از مدتی کاهش می‌یابد، در حجم بالا ثابت مانده است.
سرعت انباشت توکن‌ کاردانو با بهبود بازار در اواخر ماه مارس، افزایش یافت. فعالیت بالا و مداوم نهنگ‌‌ها، یک احساس صعودی را به این رمزارز هدیه داده که احتمالاً می‌تواند اعتماد سرمایه‌گذاران را به پتانسیل رشد کاردانو تقویت کند.
در این میان، تعداد کل آدرس‌ها در شبکه کاردانو هم به طور پیوسته در حال افزایش است. طبق گزارش‌ها، در حال حاضر 4.44 میلیون آدرس با موجودی وجود دارد. کیف پول‌های دارای موجودی صفر نیز 37.51 میلیون آدرس افزایش یافته و مجموع آنها به 41.95 میلیون رسیده است.
افزایش فعالیت نهنگ‌ها در پس‌زمینه چندین پیشرفت در اکوسیستم کاردانو، از جمله دریافت اولین ادغام‌کننده اوراکل شبکه، به نام Charli3، که توسط یک شرکت مالی غیرمتمرکز مبتنی بر کاردانو ادغام شده است، صورت می‌گیرد.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

منبع

کریپتو پو‌تیتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا