رمز ارز

تحلیل تکنیکال و پیش‌بینی قیمت شیبا اینو (هفته چهارم فروردین)

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اگرچه قیمت شیبا اینو (SHIB) اخیرا یک بریک آوت را تجربه کرده، اما در حال حاضر برای حفظ حرکت صعودی خود با مشکلاتی مواجه است.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

به گزارش رمزارز نیوز، با نگاهی به نمودار شیبا در بازه زمانی روزانه، سیگنال‌های متناقضی به چشم می‌خورد. از یک طرف، قیمت از یک خط مقاومت نزولی بلندمدت که از ماه فوریه وجود داشت، عبور کرده و در حالی که زیر خط مقاومت افقی باقی مانده، یک اصلاح A-B-C را تکمیل کرده است. این اصلاح در سطح حمایتی فیبوناچی اصلاحی ۰٫۷۸۶ به پایان رسید و شاخص قدرت نسبی (RSI) روزانه هم در یکم آویل به بالای ۵۰ صعود کرد.

با وجود این شاخص‌های مثبت، قیمت شیبا نتوانست حرکت صعودی خود را پس از بریک آوت حفظ کند. علاوه بر این، این ارز دیجیتال در حرکت به سمت نزدیک‌ترین مقاومت خود در ۰٫۰۰۰۰۱۲۳ دلار ناموفق بود. در حال حاضر، شیبا در نزدیکی سطوح قبل از بریک آوت معامله می‌شود که نشانه‌ای از ضعف است.

تحلیل تکنیکال و پیش‌بینی قیمت شیبا اینو (هفته چهارم فروردین)
نمودار کندل روزانه SHIB/USDT.

پیش‌بینی قیمت شیبا برای ماه آوریل

تحلیل تکنیکال کوتاه‌مدت در تایم فریم شش ساعته از امکان بریک آوت و ادامه حرکت رو به بالا پشتیبانی می‌کند. در نتیجه، یک روند صعودی برای قیمت SHIB در ماه آوریل پیش‌بینی می‌شود. دلیل این امر، ایجاد یک الگوی مثلث افزایشی (ascending triangle) است که یک الگوی صعودی به شمار می‌رود.

در حال حاضر، قیمت شیبا در نزدیکی خط حمایت الگو قرار دارد. در صورت بسته شدن کندل بالاتر از ناحیه مقاومتی ۰٫۰۰۰۰۱۱۵ دلاری، بریک آوت تایید خواهد شد. یک حرکت رو به بالا به طول ارتفاع الگو، می‌تواند قیمت SHIB را به ۰٫۰۰۰۰۱۳۷ دلار برساند.

در مقابل، بسته شدن کندل زیر خط حمایت صعودی، چشم‌انداز صعودی قیمت شیبا را باطل می‌کند. در این صورت، احتمال کاهش قیمت شیبا به ۰٫۰۰۰۰۰۷۷ دلار وجود دارد.

تحلیل تکنیکال و پیش‌بینی قیمت شیبا اینو (هفته چهارم فروردین)
نمودار کندل شش ساعته SHIB/USDT.

نتیجه‌گیری

محتمل‌ترین پیش‌بینی برای قیمت شیبا در کوتاه‌مدت، بریک آوت از الگوی مثلثی مذکور و حرکت به سمت حداقل ۰٫۰۰۰۰۱۲۵ دلار و احتمالاً به ۰٫۰۰۰۰۱۳۷ دلار است. البته این تحلیل صعودی ممکن است با بسته شدن کندل قیمتی زیر خط حمایت صعودی کوتاه‌مدت باطل شود.

منبع

بی‌این کریپتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا