بازی

فروش جهانی DC League of Super-Pets از مرز ۱۳۰ میلیون دلار گذشت

فروش جهانی DC League of Super-Pets از مرز ۱۳۰ میلیون دلار گذشت

انیمیشن DC League of Super-Pets با کسب ۶ میلیون دلار در این آخر هفته به مجموع فروش ۱۳۰.۴ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی رسید.

مطلب پیشنهادی:۱۰ انیمیشن شگفت‌انگیز که امسال بیست‌ ساله خواهند شدچقدر پیر شدیم ما!
۱۰ انیمیشن شگفت‌انگیز که امسال بیست‌ ساله خواهند شد

«لیگ ابرحیوانات خانگی دی‌سی» که در پنجمین آخر هفته‌اش از زمان اکران در ایالات متحده (تاریخ ۲۹ ژوئن مصادف با ۸ تیر) به سر می‌برد، این آخر هفته نیز در ۸۴۴۳ سینما در ۷۰ کشور دنیا به نمایش درآمد و در مجموع ۶ میلیون دلار کسب کرد. عددی که نشان‌گر کاهش چشمگیر ۲۳ درصدی نسبت به هفته گذشته است.

با این حال فروش این انیمیشن در برخی از بازارها در مقایسه با هفته‌های گذشته با افت قابل توجهی مواجه نبوده که از میان آ‌ن‌ها می‌توان به بریتانیا با کاهش ۱ درصدی، برزیل با کاهش ۲۹ درصدی و همچنین اسپانیا و مکزیک با افت ۳۴ درصدی اشاره داشت.

علاوه بر این، DC League of Super-Pets در کشورهای فرانسه، هلند و آلمان به ترتیب با افزایش فروش ۶، ۱۷ و ۴۷ درصدی مواجه بوده است. نتیجه هم چیزی نیست جز اینکه این انیمیشن ابرقهرمانی طی این آخر هفته به مجموع فروش ۶۲.۹ میلیون دلار در سطح بین‌المللی دست پیدا کرد که بیش از ۴۸ درصد فروش آن در باکس آفیس جهانی را شامل می‌شود.

لیگ ابرحیوانات خانگی دی‌سی

با این حال جدا از موفقیت تجاری «لیگ ابرحیوانات خانگی دی‌سی»، این عنوان در جذب منتقدین و تماشاگران نیز عملکرد بسیار خوبی داشته است. این انیمیشن که به کارگردانی جرد استرن ساخته شده و کیانو ریوز، دواین جانسون، جان کرازینسکی، کوین هارت و کیت مک کینون از جمله صداپیشگان آن هستند، روایت‌گر تلاش‌های کریپتو؛ سگ سوپرمن برای اتحاد حیوانات خانگی و نجات سوپرمن و دوستانش است.

گفتنی است که DC League of Super-Pets طی هفته‌های آینده در کشورهای مختلفی در سراسر جهان اکران خواهد شد. افتتاحیه جدید این انیمیشن در کشورهای ژاپن، ایتالیا و استرالیا به ترتیب در ۲۶ آگوست (۴ شهریور)، ۱ سپتامبر (۱۰ شهریور) و ‍۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) خواهد بود.

در این بین توجه شما را به نقد بازی DC League of Super-Pets: The Adventures of Krypto and Ace جلب می‌کنیم که در وصف آن تنها می‌توان از جمله «بدترین بازی ۲۰۲۲» استفاده کرد.

مطلب پیشنهادی:چگونه فیلم‌های بتمن را به ترتیب تماشا کنیم؟سیر فیلم‌های شوالیه تاریکی
چگونه فیلم‌های بتمن را به ترتیب تماشا کنیم؟


کارگردان‌های خوبی که فیلم‌های بد ساختند!

تماشا در کانال یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا