عمومی

مشخصات و قیمت ROG Ally X لو رفت؛ کنسول دستی ایسوس گران‌تر می‌شود

مشخصات و قیمت ROG Ally X لو رفت؛ کنسول دستی ایسوس گران‌تر می‌شود

ایسوس به‌طور رسمی اعلام کرد که روز ۲ ژوئن (۱۳ خرداد)، کنسول بازی دستی ROG Ally X را رونمایی می‌کند. در این فاصله، جزئیات بیشتری از مشخصات و قیمت دستگاه فاش شده‌ است.

ROG Ally X ویژگی‌های اصلی نسل قبلی خود یعنی ROG Ally را حفظ می‌کند؛ ازجمله ادامه‌ی استفاده از پردازنده‌ AMD مدل Ryzen Z1 Extreme و نمایشگر هفت اینچی Full HD با نرخ نوسازی متغیر حداکثر ۱۲۰ هرتز. گفته می‌شود این دستگاه بیش از ۱۶ گیگابایت رم خواهد داشت.

بخشی از کنسول دستی ROG Ally X داخل قفسه‌

Asus

به‌نظر می‌رسد بزرگ‌ترین ارتقای ROG Ally X در فضای ذخیره‌سازی آن اتفاق بیفتد. این دستگاه دارای یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی از نوع SSD M.2 2280 خواهد بود که دو برابر نسبت‌ به مدل سال گذشته بیشتر است. باتری کنسول جدید ۴۰ درصد بزرگ‌تر از نسل قبل خواهد بود که می‌تواند تا سه ساعت گیم‌پلی را پشتیبانی کند.

اطلاعات فاش‌شده، تغییر مهمی را در رنگ‌بندی کنسول الای ایکس نشان می‌دهند. در حالی که ROG Ally سفید بود، انتظار می‌رود نسخه‌ی X با رنگ مشکی عرضه شود. این رنگ می‌تواند برای برخی کاربران جذابیت بیشتری داشته باشد.

قیمت کنسول بازی جدید ROG Ally X حدود ۷۹۹ دلار خواهد بود که افزایشی ۱۰۰ دلاری در مقایسه‌ با نسخه‌ Extreme کنسول ROG Ally خواهد داشت. افزایش قیمت کنسول بازی ایسوس احتمالاُ به‌دلیل فضای‌ ذخیره‌سازی بیشتر و باتری بزرگ‌تر آن است.

شان ین، از مدیران ارشد ایسوس، پیش‌تر به بهبود قابل توجه عمر باتری کنسول بازی Ally X اشاره کرده بود و آن را بزرگ‌ترین خواسته‌ی مشتریان از زمان عرضه‌ی کنسول دستی ایسوس برشمرده بود. اگر ارتقای باتری به افزایش چشمگیری در زمان اجرای بازی منجر شود، می‌تواند افزایش قیمت را برای کاربران توجیه کند.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا