بازی

فروش افتتاحیه فیلم Scream 6 در باکس آفیس جهانی از ۶۷ میلیون دلار عبور کرد

فروش افتتاحیه فیلم Scream 6 در باکس آفیس جهانی از ۶۷ میلیون دلار عبور کرد

فیلم Scream 6 در اولین آخر هفته‌ی اکرانش با کسب ۴۴.۵ میلیون دلار در باکس آفیس داخلی (آمریکای شمالی) و ۲۲.۶ میلیون دلار از سینماهای خارجی موفق شد به رقم فوق‌العاده‌ی ۶۷.۱ میلیون دلاری دست پیدا کند. در نتیجه این آمار، دستاوردی عالی برای این فیلم اسلشر محسوب می‌شود. عنوانی که با بودجه‌ی ۳۳ میلیون دلار تهیه شده و پیش‌بینی می‌شد در بهترین حالت ممکن چیزی بین ۳۵ تا ۴۵ میلیون دلار در سینماهای داخلی فروش داشته باشد.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های تاریخی حماسی که باید تماشا کنیدروایت حماسه با ترکیب لذت‌بخش ماجراجویی و تاریخ
بهترین فیلم‌های تاریخی حماسی که باید تماشا کنید

«جیغ ۶» تا به حال در ۳۱۰۰ سینما اکران شده و از پیش‌نمایش‌های روز پنج‌شنبه ۵.۷ میلیون دلار فروش داشت. در روز بعد این فیلم موفق شد ۱۹.۳ میلیون دلار دیگر بفروشد و بزرگ‌ترین افتتاحیه تاریخ این فرنچایز را رقم بزند. رکوردی که تا پیش از این متعلق به Scream 3 «جیغ ۳» محصول سال ۲۰۰۰ میلادی بود که توانست در جریان افتتاحیه‌ی آخر هفته‌اش در باکس آفیس داخلی ۳۴ میلیون دلار کسب کند.

طبق اعلام کمپانی پارامونت، ۵۱ درصد از افرادی که برای تماشای جدیدترین فیلم مجموعه اسکریم به سینما رفته‌اند مذکر بوده و ۴۲ درصد از کل جمعیت را افراد ۱۸ تا ۲۴ ساله تشکیل داده‌اند. علاوه بر این Scream 6 تا به حال میانگین امتیاز ۷۵٪ را از وب‌سایت راتن تومیتوز و بر اساس ۵۲ نقد ثبت شده نمره ۶۱ را از متاکریتیک دریافت کرده است.

فروش افتتاحیه فیلم Scream 6 در باکس آفیس جهانی از ۶۷ میلیون دلار عبور کرد - lastech

این عنوان در بریتانیا (۳.۶ میلیون دلار)، فرانسه (۳.۵ میلیون دلار)، مکزیک (۲ میلیون دلار)، استرالیا (۲ میلون دلار) و برزیل (۱.۸ میلیون دلار) فروش قابل توجهی را تجربه کرد. جالب است بدانید در تمامی مناطق ذکر شده فروش افتتاحیه‌ی فیلم «جیغ ۶» از «جیغ ۵» پیشی گرفته است. در مقام مقایسه فیلم Scream محصول سال ۱۹۹۶ میلادی به طور کلی ۱۷۳ میلیون دلار در سرتاسر جهان فروش کرد. یک سال بعد Scream 2 اکران شد و توانست ۱۷۲ میلیون دلار به دست بیاورد. در ادامه Scream 3 در گیشه‌ی جهانی موفق به کسب رقم ۱۶۱ میلیون دلار شد. بدین ترتیب Scream 4 نیز به عنوان آخرین فیلم این مجموعه که توسط وس کریون فقید کارگردانی شده با کسب ۹۷ میلیون دلار ضعیف‌ترین فروش تاریخ این مجموعه را رقم زد.

در Scream 6 بازیگران قسمت‌های قبلی نظیر کورتنی کاکس (گیل ویترز)، ملیسا باررا (سم)، جاسمین ساووی (میندی)، میسون گودینگ (چاد)، جنا اورتگا (تارا)، هیدن پنیتیر (کربی) به نقش‌های خود بازمی‌گردند و درموت مالرونی و تونی ریوولوری نیز از بازیگران جدید جیغ ۶ هستند.

مطلب پیشنهادی:بزرگترین شرور های ترسناک قرن بیست و یکمبا فردی کروگر و جیسون های عصر مدرن آشنا شوید
بزرگترین شرور های ترسناک قرن بیست و یکم


ری تریسینگ چیه و اصلا ارزش داره؟

ری تریسینگ

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا