رمز ارز

غول نفتی جهان هم به دنیای وب ۳ قدم گذاشت!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آرامکو (Aramco)، غول انرژی عربستان سعودی با امضای قراردادی با droppGroup در حال توسعه فناوری‌های مبتنی بر بلاکچین است که می‌تواند به نفع کارگران این شرکت باشد.
طبق گزارش‌ها، گروه نفت عربستان سعودی (آرامکو)، شرکت انرژی دولتی این کشور با ارزش نزدیک به 2 تریلیون دلار، یادداشت تفاهمی را با droppGroup امضا کرده تا توسعه مشترک طیف وسیعی از فناوری‌های وب 3 را بررسی کند. وب 3، نسل سوم اینترنت است که توسط فناوری بلاکچین هدایت می‌شود.
گزارش شده که این برنامه‌ها با هدف کمک به کارکنان آرامکو انجام خواهند شد. این موارد شامل اکوسیستم‌های آموزشی و همچنین یک شبکه توکنیزه‌شده و برنامه پاداش‌دهی است.
این همکاری اولین اقدام آرامکو در حوزه فناوری بلاکچین نیست. در اوایل سال 2020 هم، این شرکت 5 میلیون دلار در Vakt، یک پلتفرم پردازش پس از تجارت کالاهای مبتنی بر بلاکچین، سرمایه‌گذاری کرده بود.
از طرفی، droppGroup، ارائه‌دهنده خدمات فناوری وب 3، دارای یک پشته فناوری است که فناوری‌های هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشین (ML)، واقعیت توسعه‌یافته (XR)، شبکه‌های توکنیزه‌شده و محیط‌های متاورس را شامل می‌شود. این شرکت که مقر آن در نیویورک است، یک دفتر عملیاتی در عربستان سعودی دارد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا