رمز ارز

عوامل موثر در تداوم رشد سلستیا؛ TIA دوباره رالی صعودی بازار را رهبری می‌کند!

عوامل موثر در تداوم رشد سلستیا؛ TIA دوباره رالی صعودی بازار را رهبری می‌کند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارز دیجیتال سلستیا (TIA) طی ۲۴ ساعت گذشته یکی از بهترین عملکرد‌ها را در بازار داشته و قیمت آن با افزایشی ۱۷.۴ درصدی به ۷.۱۹ دلار رسیده است.celestia-tia-emerges-as-the-market-leader-with-16-surge-catalysts-revealed

جمعه گذشته، ۵ جولای، قیمت سلستیا تحت تاثیر ریزش قیمت ارزهای دیجیتال اصلی و ایجاد احساسات محتاطانه در بین سرمایه‌گذاران، به کف ۸ ماهه خود یعنی ۴.۱۶ دلار رسید. با این حال، تحولات اخیر، بار دیگر علاقه معامله‌گران به سلستیا را برانگیخته است.

Ramzarzخرید TIA فقط با 10 هزار تومان!
فقط با 10 هزار تومان TIA را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید TIA

یک سطح مقاومتی مهم در مسیر صعود سلستیا، میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه آن در محدوده ۷.۷۴ دلار است که واکنش قیمت نسبت به آن، روند آتی قیمت را مشخص خواهد کرد. با این حال، قبل از رسیدن به این سطح، سلستیا باید بر سطح مقاومتی ۷.۲۶ دلار غلبه کند.

یکی از کارشناسان بازار به نام دیفای‌اسکورد (DeFiSquared) ماهیت روند صعودی اخیر سلستیا را برجسته و خاطرنشان کرده که علی‌رغم شرایط نزولی فعلی بازار که ناشی از کمبود کاربرد ارزهای دیجیتال است، بلاکچین سلستیا به عنوان یک زیرساخت کاربردی، فعالیت‌های مفید زیادی را تسهیل کرده است.

علاوه بر این، برگزاری رویداد ماژولار سامیت (Modular Summit) که سلستیا یکی از مهم‌ترین شرکت‌کنندگان آن محسوب می‌شود، موجب ایجاد احساسات مثبت پیرامون این اکوسیستم شده است.

دیفای‌اسکورد همچنین توضیح داده که فاندینگ ریت منفی در معاملات دائمی سلستیا و اندیکاتورهایی که از رسیدن قیمت این رمزارز به کف حکایت دارند، به خوش‌بینی معامله‌گران دامن‌ زده‌‌اند.

این تحلیلگر همچنین تاکید کرده که توکن‌های متعلق به تیم پروژه سلستیا تا ۱۰۰ روز دیگر قابل فروش نیستند و این موضوع نیز به نوبه خود، ثبات بیشتری برای بازار TIA ایجاد کرده است.

منبع

بی‌تی‌سی‌نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا