بازی

عنوان اسپین‌آف جدید سریال The Walking Dead تغییر کرد

عنوان اسپین‌آف جدید سریال The Walking Dead تغییر کرد

اسپین‌آف جدید سریال واکینگ دد یا همان مردگان متحرک با محوریت دو شخصیت مگی و نیگان، عنوان رسمی جدیدی به خود گرفت. این سریال که لورن کوهن و جفری دین مورگان در آن نقش آفرینی می‌کنند، نام خود را از Isle of the Dead به The Walking Dead: Dead City تغییر داد.

به گفته AMC، عنوان قبلی تنها به صورت موقت انتخاب شده بود و Dead City تایتل تایید شده‌ی این سریال است. ساخت اسپین‌آف در اسفند ماه سال گذشته اعلام شد و پروسه فیلم‌برداری آن نیز همان زمان در شهر نیوجرسی آغاز شد.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت چهاردهم سریال جیران – توطئه مشکوکبازگشت شکوهمندانه سریال جدید حسن فتحی
نگاهی به قسمت چهاردهم سریال جیران – توطئه مشکوک

این سریال در منطقه منهتن که در دنیایی پسا آخرالزمانی از خشکی جدا شده، می‌گذرد و داستان شخصیت‌های محبوب فرنچایز، نیگان و مگی را دنبال می‌کند که در تلاش هستند از نیویورک جان سالم به در ببرند، شهری مملو از مردگان که آن را بدون مناقشه تصاحب کرده‌اند.

لورن کوهن و جفری دین مورگان در هنگام معرفی سریال از شور و هیجان خود برای بازگشت به دنیای The Walking Dead گفته بودند. کوهن گفت:

از همکاری با دن مک‌درموت و تیم AMC برای فصل بعدی دنیای مردگان متحرک هیجان‌زده‌ام. شخصیت مگی را بسیار دوست دارم و ادامه دادن سفر او در شهر نیویورک، در کنار دوست و همکارم، جفری دین مورگان، من را به وجد می‌آورد. الی جورنه چیز فوق‌العاده‌ خاصی خلق کرده و صبر و قرار ندارم طرفداران ببینند که داستان مگی و نیگان به کجا می‌رود.

  جفری دین مورگان هم به معرفی این سریال واکنش نشان داده و اعلام کرد:

من خوشحالم که سفر نیگان و مگی ادامه دارد. بازی در نقش نیگان بسیار لذت بخش است، من از ادامه سفر او در شهر نیویورک با لارن بسیار هیجان زده هستم. واکرها در یک محیط شهری همیشه جالب هستند، در خیابان پنجم، ساختمان امپایر استیت، مجسمه آزادی، بزرگترین شهر دنیا؟؟

سریال مردگان متحرک

الی جورنه، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی مردگان متحرک، شورانر سریال جدید خواهد بود و اسکات ام. گیمپل به همراه کوهن و مورگان تهیه‌کنندگان اجرایی اسپین‌آف هستند. فصل اول Dead City شش قسمت خواهد داشت و در سال ۲۰۲۳ پخش می‌شود.

این مجموعه یکی از چندین اسپین‌آف‌ دنیای The Walking Dead است که در حال حاضر ساخته می‌شوند. هم‌اکنون اسپین‌آف دریل دیکسون در فرانسه در حال فیلم‌برداری است و مینی سریال دیگری نیز داستان ریک و میشون را به پایان خواهد رساند.

مطلب پیشنهادی:معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشیدبرای بینج‌واچ‌های هیجان‌انگیز آماده شوید
معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشید


ولاگ گیمزکام #2 – مصاحبه با خالق یک بازی جذاب

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا